Social Media Marketing: Οι τάσεις για το 2024
Η πλατφόρμα διαχείρισης των social media, Hootsuite, δημοσίευσε την
τελευταία έκθεση των τάσεων στο marketing των social media, βασισμένη σε περισσότερους από 4.200 επαγγελματίες του μάρκετινγκ και 4.500
καταναλωτές.
Η έκθεση χωρίζεται σε βασικές ενότητες τάσεων όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η απόδοση επένδυσης (ROI). Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης πρόκειται να αυξηθεί σημαντικά το 2024. Αυτό θα προσφέρει νέες ευκαιρίες, αν και οι καταναλωτές έχουν κάποιο δισταγμό σχετικά με το τι μπορεί να σημαίνει για την αντίληψή τους το πώς θα ξεχωρίζουν το πραγματικό από το ψεύτικο και πώς αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει την εμπιστοσύνη τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Η έκθεση δείχνει επίσης ποιες πλατφόρμες εμπιστεύονται περισσότερο οι έμποροι, όσον αφορά τη θετική απόδοση της επένδυσής τους. Η BeReal βρίσκεται σε υψηλή θέση, ενώ το X φαίνεται να έχει δεχθεί σημαντικό χτύπημα. Για το Threads είναι ακόμα πολύ νωρίς στον κύκλο ζωής του για να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα (η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο, λιγότερο από ένα μήνα μετά το λανσάρισμα του Threads). Τα brands, σύμφωνα με την έκθεση της Hootsuite, δείχνουν περισσότερη εμπιστοσπύνη σε LinkedIn, Instagram και WhatsApp
Η έκθεση χωρίζεται σε βασικές ενότητες τάσεων όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η απόδοση επένδυσης (ROI). Η χρήση τεχνητής νοημοσύνης πρόκειται να αυξηθεί σημαντικά το 2024. Αυτό θα προσφέρει νέες ευκαιρίες, αν και οι καταναλωτές έχουν κάποιο δισταγμό σχετικά με το τι μπορεί να σημαίνει για την αντίληψή τους το πώς θα ξεχωρίζουν το πραγματικό από το ψεύτικο και πώς αυτό θα μπορούσε να επηρεάσει την εμπιστοσύνη τους στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
Η έκθεση δείχνει επίσης ποιες πλατφόρμες εμπιστεύονται περισσότερο οι έμποροι, όσον αφορά τη θετική απόδοση της επένδυσής τους. Η BeReal βρίσκεται σε υψηλή θέση, ενώ το X φαίνεται να έχει δεχθεί σημαντικό χτύπημα. Για το Threads είναι ακόμα πολύ νωρίς στον κύκλο ζωής του για να υπάρξει ξεκάθαρη εικόνα (η έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο, λιγότερο από ένα μήνα μετά το λανσάρισμα του Threads). Τα brands, σύμφωνα με την έκθεση της Hootsuite, δείχνουν περισσότερη εμπιστοσπύνη σε LinkedIn, Instagram και WhatsApp