To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Social Media: Ορισμοί για το επιβλαβές περιεχόμενο

Social Media: Ορισμοί για το επιβλαβές περιεχόμενο
Δεκαοκτώ μήνες μετά την επίσημη παρουσίασή της στο Φεστιβάλ Cannes Lions, το 2019, η Παγκόσμια Συμμαχία για Υπεύθυνα Media (Global Alliance for Responsible Media) εντείνει τις πρσπάθειές της όσον αφορά την αντιμετώπιση επιβλαβούς περιεχομένου στα social media.

Σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (World Federation of Advertisers - WFA), η Global Alliance ανακοίνωσε πως έχει καταλήξει σε 11 ορισμούς σχετικά με το τι αποτελεί «επιβλαβές περιεχόμενο» (“harmful content”) καθώς και ότι έχει αναπτύξει διεθνή metrics, που εντοπίζουν με συνέπεια κάθε διαφορετική κατηγορία σε όλες τις πλατφόρμες.

Οι ορισμοί, στους οποίους περιλαμβάνονται θέματα όπως περιεχόμενο για ενήλικες (adult & explicit content), βωμολοχία, τρομοκρατία και ρητορικής μίσους, έχουν ενταχθεί σε μια σχετική κλίμακα, που κυμαίνεται μεταξύ χαμηλού και υψηλού ρίσκου, προκειμένου να εξυπηρετηθούν brands διαφόρων οπτικών. Οι πλατφόρμες όπως το Facebook, το YouTube και το Τwitter έχουν δεσμευθεί πως θα αναπτύξουν εργαλεία που θα επιτρέπουν στα brands να εντοπίζουν και να αποφεύγουν το επιβλαβές περιεχόμενο. Επίσης, έχουν συμφωνήσει να υπόκεινται σε ανεξάρτητους ελέγχους από το Media Ratings Council, ούτως ώστε οι διαφημιζόμενοι να μπορούν να τους ζητούν να λογοδοτήσουν με βάση συγκεκριμένα KPIs.
TAGS: Social Media, WFA