To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Sorrell: Ήταν χάσιμο χρόνου η αναζήτηση νέου CEO στον WPP

Sorrell: Ήταν χάσιμο χρόνου η αναζήτηση νέου CEO στον WPP
Ο Sir Martin Sorrell συνεχάρη τον διάδοχό του στην κεφαλή του WPP, Mark Read, αλλά άνοιξε εκ νέου το "μέτωπο" με τον όμιλο διαφήμισης, ισχυριζόμενος ότι η πεντάμηνη αναζήτηση νέου CEO ήταν «πλήρες χάσιμο χρόνου».

Ο πρώην επικεφαλής του WPP δήλωσε σε συνέντευξή του στο Campaign ότι ο Read θα έπρεπε να ηγείται του ομίλου ως "ένα δίδυμο" με τον chief operating officer Andrew Scott, παρά το γεγονός πως η τελική απόφαση της διοίκησης τον θέλει να συνεχίζει μόνος του ως chief executive. Θυμίζεται πως ο Sorrell, ο οποίος αναχώρησε απότομα από τον WPP τον Απρίλιο μετά από 32 χρόνια ως CEO, γνωρίζει καλά τους Read και Scott, καθώς εργάστηκαν γι' αυτόν επί σειρά ετών.

«Έστειλα μήνυμα στον Mark και στον Andrew, συγχαίροντάς τους και κάνοντας κάποιες παρατηρήσεις. Νομίζω ότι μπορούν να γίνουν πολύ επιτυχημένοι, αλλά είναι απαραίτητο να είναι δίδυμο» ανέφερε αρχικά ο Sorrell και συνέχισε, με ειρωνική διάθεση: «Χρειάστηκαν ακριβώς πέντε μήνες για να φτάσουμε στην ίδια θέση που είχε συμφωνηθεί στις 3 Απριλίου, πριν τη διαρροή [της έρευνας για την προσωπική συμπεριφορά του Sorrell] στην Wall Street Journal», υποστήριξε, αναφερόμενος στο γεγονός πώς οι Read και Scott είχαν επιλεγεί ως προσωρινοί ηγέτες του WPP εκείνη την περίοδο. «Οι τελευταίοι πέντε μήνες ήταν πλήρες χάσιμο χρόνου, ιδιαίτερα όταν ο μεγαλύτερος πελάτης μας [Ford] βρίσκεται υπό αναθεώρηση» ολοκλήρωσε.

Εκπρόσωπος του WPP αρνήθηκε να σχολιάσει τους ισχυρισμούς του Sorrell.
TAGS: sorrell, WPP