Spec της Starbucks για retail project
Spec της Starbucks για retail projectΗ αμερικάνικη αλυσίδα καφέ έχει ήδη επικοινωνήσει απευθείας με δημιουργικές εταιρείες για αν συμμετάσχουν στη διαδικασία του retail τμήματός της και η οποία είναι εστιασμένη σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη.
Η αναθεώρηση δεν επηρεάζει την Abbott Mead Vickers BBDO, που αποτελεί τη βασική διαφημιστική συνεργάτιδα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η AMV δουλεύει με τη Starbucks από το 2009, όταν και προσλήφθηκε χωρίς spec για να λανσάρει τους κόκκους Fairtrade. Για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών, υπεύθυνη παραμένει η BBDO Νέας Υόρκης, η οποία χειρίζεται από τον Νοέμβριο του 2008 έναν λογαριασμό αξίας 36 εκατομμυρίων λιρών.
\"Συνηθίζουμε να μην παρέχουμε πληροφορίες για τις σχέσεις μας με τις συνεργάτιδες εταιρείες\" σχολίασε για το τελευταίο spec εκπρόσωπος της Starbucks.