To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Spotify: Nέα διαφημιστική εμπειρία στο Podcast

Spotify: Nέα διαφημιστική εμπειρία στο Podcast
Το Spotify κάνει την podcast διαφήμιση πιο διαδραστική και προσβάσιμη με τις «call-to-action» (CTA) κάρτες, οι οποίες κυκλοφόρησαν στα πρωτότυπα και αποκλειστικά podcast του Spotify την Πέμπτη 8/1. Η νέα διαφημιστική εμπειρία θα διαθέτει προσαρμόσιμο κείμενο, έντονα γραφικά και προτροπές παρότρυνσης για δράση, με δυνατότητα κλικαρίσματος, όπως το “Shop Now.” Οι κάρτες CTA εμφανίζονται στην εφαρμογή Spotify μόλις ξεκινήσει η αναπαραγωγή μιας διαφήμισης. Το CTA εμφανίζεται ξανά αργότερα, ενώ ένας ακροατής περιηγείται στην εφαρμογή αφού ακούσει ένα επεισόδιο.
Οι διαφημίσεις με τη «δυνατότητα του κλικ» θα είναι ορατές για επτά ημέρες μετά την αναπαραγωγή του ήχου, εκτός εάν μια καμπάνια τελειώσει νωρίτερα. Οι κάρτες τροφοδοτούνται από το Streaming Ad Insertion, ένα εργαλείο στόχευσης διαφημίσεων podcast που κυκλοφόρησε το Spotify στην CES 2020 και περιλαμβάνει μια ψηφιακή σουίτα λύσεων σχεδιασμού, αναφοράς και μέτρησης.
«Πιστεύουμε ότι αυτές οι κάρτες είναι ένα σημαντικό βήμα προς τον εκσυγχρονισμό της μορφής - μια μορφή που θα γίνει πιο δυναμική με την πάροδο του χρόνου, καθώς προσθέτουμε δυνατότητες αγοράς και βίντεο και άλλες διαδραστικές λειτουργίες», δήλωσε ο Head of Spotify’s ads Business and Platform, Jay Richman, σε σχετική ενημέρωση Τύπου στην Έκθεση Consumer Electronics. Η νέα διαφημιστική εμπειρία προσελκύει ήδη brands όπως το Ulta Beauty, το Athletic Greens και το Squarespace
TAGS: Spotify