Στα 2,12 δισ. ευρώ τα έσοδα της Publicis Groupe
Άνοδο στα έσοδα του πρώτου
τριμήνου εμφάνισε η Publicis
Groupe, με παράλληλη υποχώρηση στην οργανική ανάπτυξη, ενώ σύμφωνα με τον επικεφαλής της, τα αποτελέσματα
αυτά συμβαδίζουν με τις προβλέψεις.
H εταιρεία δημοσιοποίησε τα αποτελέσματά της τρεις μέρες νωρίτερα από ό,τι είχε προγραμματίσει, καθώς ανακοίνωσε την απόκτηση της Epsilon έναντι 4,4 δισ. δολαρίων - τη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία του ομίλου. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,7% φτάνοντας τα 2,12 δισ. ευρώ. Την ίδια στιγμή, η οργανική ανάπτυξη υποχώρησε κατά 1,8% λόγω των αποδόσεων της θυγατρικής της FMCG στη Βόρεια Αμερική.
Τον προηγούμενο χρόνο, η Publicis πρόσθεσε στα έσοδά της 736,4 εκατ. δολάρια επιπλέον χάρη στους νέους λογαριασμούς των εταιρειών Mercedes-Benz, Marriott International, Ford, GlaxoSmithKline και Dunkin Doughnuts.
Στη Βόρεια Αμερική, τα έσοδα του ομίλου υποχώρησαν κατά 0,3%, ενώ στη Λατινική Αμερική κατά 8,3%. Στον αντίποδα βρίσκονται τα έσοδα από τις αγορές Ασίας και Ειρηνικού, που ενισχύθηκαν κατά 3,1% ενώ κατά 32,7% αυξήθηκαν τα αντίστοιχα έσοδα από τις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.
H εταιρεία δημοσιοποίησε τα αποτελέσματά της τρεις μέρες νωρίτερα από ό,τι είχε προγραμματίσει, καθώς ανακοίνωσε την απόκτηση της Epsilon έναντι 4,4 δισ. δολαρίων - τη μεγαλύτερη εξαγορά στην ιστορία του ομίλου. Τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,7% φτάνοντας τα 2,12 δισ. ευρώ. Την ίδια στιγμή, η οργανική ανάπτυξη υποχώρησε κατά 1,8% λόγω των αποδόσεων της θυγατρικής της FMCG στη Βόρεια Αμερική.
Τον προηγούμενο χρόνο, η Publicis πρόσθεσε στα έσοδά της 736,4 εκατ. δολάρια επιπλέον χάρη στους νέους λογαριασμούς των εταιρειών Mercedes-Benz, Marriott International, Ford, GlaxoSmithKline και Dunkin Doughnuts.
Στη Βόρεια Αμερική, τα έσοδα του ομίλου υποχώρησαν κατά 0,3%, ενώ στη Λατινική Αμερική κατά 8,3%. Στον αντίποδα βρίσκονται τα έσοδα από τις αγορές Ασίας και Ειρηνικού, που ενισχύθηκαν κατά 3,1% ενώ κατά 32,7% αυξήθηκαν τα αντίστοιχα έσοδα από τις αγορές της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.