To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στα 4,7 τρισ. οι δαπάνες για το Μarketing έως το 2025

Στα 4,7 τρισ. οι δαπάνες για  το Μarketing έως το 2025
Οι ετήσιες παγκόσμιες δαπάνες για το Μarketing συνεχίζουν να αυξάνονται και θα φτάσουν τα 4,7 τρισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025, σύμφωνα με έκθεση της Forrester. Πρόκειται για μια αύξηση 1,1 τρισεκατομμυρίων δολαρίων από το 2021 έως το 2025, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 7%, σημαντικά πάνω από το 5% από το 2015 έως το 2019.
Το μεγαλύτερο μέρος των δαπανών προέρχεται από τις ΗΠΑ και την Κίνα, αντιπροσωπεύουν το 53% των δαπανών το 2021 και αναμένεται να οδηγήσουν στο 73% της αύξησης του δολαρίου από τώρα έως το 2025. Το λογισμικό και οι υπηρεσίες πληροφορικής θα είναι ο μεγαλύτερος μοχλός ανάπτυξης του δολαρίου. Συγκεκριμένα, ενώ το λογισμικό και οι υπηρεσίες πληροφορικής αντιπροσώπευαν το 7% των επενδύσεων στο Μarketing το 2021, θα οδηγήσουν στο 14% της αύξησης του δολαρίου από το 2021 έως το 2025 - μακράν η μεγαλύτερη αύξηση από κάθε κλάδο.
Οι αμερικανικές εταιρείες ξοδεύουν τα περισσότερα στο Μarketing, 1,4 τρισεκατομμύρια δολάρια ή το 40% των παγκόσμιων δαπανών μέσα στο 2021. Ξοδεύουν το 7,7% των εσόδων έναντι του παγκόσμιου μέσου όρου του 5,6%. Η αύξηση των δαπανών marketing θα κινηθεί βασικά από τις κινεζικές εταιρείες. Οι κινεζικές εταιρείες αντιπροσώπευαν μόνο το 13% των παγκόσμιων δαπανών Μarketing το 2021, ωστόσο θα αποτελούν το 27% της ανάπτυξης από το 2021 έως το 2025.