To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στα 68 δισ. δολάρια το κόστος του ad fraud

Στα 68 δισ. δολάρια  το κόστος του ad fraud
Εταιρείες και brands χάνουν δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο λόγω του «ad fraud», δηλαδή της διαφημιστικής απάτης, γεγονός που το καθιστά ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις επιχειρήσεις και τους advertisers. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το AugustaFreePress.com, το ποσοστό μη έγκυρης επισκεψιμότητας ή διαφημιστικής απάτης έφτασε στο 17% το β’ τρίμηνο του 2022 από 15,6% ένα τρίμηνο πριν. Το κόστος για τις εν λόγω απάτες είναι αυξημένο κατά 7 δισ. δολάρια σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Τα στοιχεία της Statista και της Fraudlogix δείχνουν ότι τα παγκόσμια ποσοστά διαφημιστικής απάτης κυμαίνονται μεταξύ 19% και 24% το 2020, πριν να πέσουν στο 14% το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο, μέχρι το τέλος του περασμένου έτους, το ποσοστό είχε αυξηθεί στο 15,8%. Μετά τη διολίσθηση στο 15,6% το πρώτο τρίμηνο του 2022, το παγκόσμιο ποσοστό διαφημιστικής απάτης εκτινάχθηκε ξανά στο 17%. Οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Ιαπωνία, η Κίνα, η Νότια Κορέα και το Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι πέντε χώρες που επηρεάζονται περισσότερο από την απάτη στις ψηφιακές διαφημίσεις, αντιπροσωπεύοντας το 60% των συνολικών απωλειών.
Σύμφωνα με μια μελέτη, οι εταιρείες που διαφημίζονται στις ΗΠΑ αναμένεται να χάσουν περίπου 23 δισ. δολάρια φέτος. Αν και οι Ηνωμένες Πολιτείες προηγούνται στο συνολικό κόστος, το Ηνωμένο Βασίλειο έχει το υψηλότερο ποσοστό διαφημιστικής απάτης από όλες τις μεγάλες χώρες. Πέρυσι, το 17,8% των εμφανίσεων διαφημίσεων από το Ηνωμένο Βασίλειο ήταν δόλιες. Ακολουθεί η Ελβετία με 17,4%, ενώ η Ιαπωνία βρίσκεται στην άλλη πλευρά της λίστας, με μόλις το 1,9% να αφορά απάτες. Συγκριτικά, το ποσοστό διαφημιστικής απάτης στις Ηνωμένες Πολιτείες τοποθετείται στο 12%. Μεταξύ των προγραμμάτων περιήγησης, το Yandex κατέγραψε το υψηλότερο ποσοστό διαφημιστικής απάτης το δεύτερο τρίμηνο του 2022, με 29,4%. Το Opera κατέλαβε τη δεύτερη θέση, με 26,3%, ενώ ακολουθεί το Google Chrome με 19,5%. Σύμφωνα με την έρευνα, το Mozilla Firefox ήταν το πρόγραμμα περιήγησης με το χαμηλότερο ποσοστό απάτης σε διαφημίσεις, φθάνοντας στο 13,5% κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.