Stagwell: Ανακοίνωσε οργανική αύξηση εσόδων 6% το πρώτο τρίμηνο 2025

Η Stagwell ανακοίνωσε καθαρά
έσοδα 564 εκατ. δολαρίων για το
πρώτο τρίμηνο του 2025, σημειώνοντας οργανική αύξηση εσόδων
6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η εταιρεία κατέγραψε καθαρή ζημία 5,3 εκατ. δολαρίων το
πρώτο τρίμηνο, αρκετά χαμηλότερη από την καθαρή ζημία 713.000
δολαρίων το αντίστοιχο διάστημα
του 2024. Οι ΗΠΑ ανέφεραν αύξηση καθαρών εσόδων
1,4% για το τρίμηνο.
Το Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσε μείωση καθαρών εσόδων
κατά 2,3%. Όλες οι
άλλες περιοχές συμπεριλαμβανομένης
και της APAC, σημείωσαν αύξηση
43,6% στο τρίμηνο. Η Stagwell
απέκτησε την ADK Global νωρίτερα φέτος, σηματοδοτώντας την
πρώτη της εξαγορά στην περιοχή
Ασίας-Ειρηνικού. Παρά τις ανησυχίες των εταιρειών επικοινωνίας σχετικά με τους δασμούς, οι
οποίοι έχουν οδηγήσει πολλούς
ομίλους να προσαρμόσουν τις
προβλέψεις τους για το οικονομικό
έτος 2025, ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Stagwell,
Mark Penn, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου
της Stagwell ήταν «σύμφωνα με
τις προσδοκίες».
«Το πρώτο τρίμηνο σημειώσαμε σταθερή ανάπτυξη, καθοδηγούμενη από τις διψήφιες αυξήσεις στις δυνατότητες ψηφιακού μετασχηματισμού, δημιουργικότητας και στο Stagwell Marketing Cloud», δήλωσε ο Penn. «Φτάσαμε σε ένα ρεκόρ νέων συνεργασιών ύψους 130 εκατ. δολαρίων και, κατά συνέπεια, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές μας». Η Stagwell εξασφάλισε νέους πελάτες όπως τις Starbucks, Visa, PayPal, Panera, CarMax, Celsius και Hyatt. Καθένας από τους επιχειρηματικούς τομείς κατέγραψε οργανική αύξηση καθαρών εσόδων, με εξαίρεση το Performance Media & Data, το οποίο μειώθηκε κατά 9,8%. Η Δημιουργικότητα και Επικοινωνία αυξήθηκε κατά 7,3%, το Consumer Insights & Strategy αυξήθηκε κατά 7,6%, ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός αυξήθηκε κατά 7,9% και το Stagwell Marketing Cloud Group αυξήθηκε κατά 32%.
«Το πρώτο τρίμηνο σημειώσαμε σταθερή ανάπτυξη, καθοδηγούμενη από τις διψήφιες αυξήσεις στις δυνατότητες ψηφιακού μετασχηματισμού, δημιουργικότητας και στο Stagwell Marketing Cloud», δήλωσε ο Penn. «Φτάσαμε σε ένα ρεκόρ νέων συνεργασιών ύψους 130 εκατ. δολαρίων και, κατά συνέπεια, παραμένουμε αισιόδοξοι για τις προοπτικές μας». Η Stagwell εξασφάλισε νέους πελάτες όπως τις Starbucks, Visa, PayPal, Panera, CarMax, Celsius και Hyatt. Καθένας από τους επιχειρηματικούς τομείς κατέγραψε οργανική αύξηση καθαρών εσόδων, με εξαίρεση το Performance Media & Data, το οποίο μειώθηκε κατά 9,8%. Η Δημιουργικότητα και Επικοινωνία αυξήθηκε κατά 7,3%, το Consumer Insights & Strategy αυξήθηκε κατά 7,6%, ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός αυξήθηκε κατά 7,9% και το Stagwell Marketing Cloud Group αυξήθηκε κατά 32%.