Stagwell: Ανέφερε μείωση 7% στα καθαρά έσοδα

Η Stagwell ανέφερε μείωση των καθαρών οργανικών εσόδων κατά 7% το
τρίτο τρίμηνο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος και μείωση 6% για
τους πρώτους εννέα μήνες. Τα καθαρά έσοδα για το τρίτο τρίμηνο ήταν
535 εκατομμύρια δολάρια, μειωμένα κατά 5% και τα καθαρά έσοδα για
τους πρώτους εννέα μήνες ήταν 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια, μειωμένα
κατά 3%. Η εταιρεία υποβάθμισε και πάλι το guidance για ολόκληρο το
έτος, υποδεικνύοντας τώρα ότι αναμένει μια οργανική μείωση των καθαρών εσόδων της τάξης του 4%, έναντι προηγούμενoυ guidance μεταξύ
σταθερής και 2% που ανέφερε στα αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου.
Τα καθαρά έσοδα το τρίτο τρίμηνο από χώρες εκτός ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25%. Η αγορά των ΗΠΑ, η οποία αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών της εταιρείας, υποχώρησ σχεδόν 10% το τρίτο τρίμηνο. «Η Stagwell κατέγραψε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια κέρδη προ φόρων το τρίτο τρίμηνο και πρόκειται να επιστρέψει στην ανάπτυξη τα επόμενα δύο τρίμηνα, καθώς νέες επιχειρήσεις συνεχίζουν να εισρέουν», δήλωσε ο Mark Penn, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Stagwell, επισημαίνοντας: «Αυξάνουμε ήδη σε βασικούς τομείς όπως τα media και τα διεθνή και κάναμε προσαρμογές για να επιτύχουμε ξανά περιθώριο 19% στα καθαρά έσοδα». Ο Penn πρόσθεσε: «Μειώσαμε το κόστος μας, εφαρμόσαμε νέα συστήματα, αναδιατάξαμε το χαρτοφυλάκιό μας και είμαστε έτοιμοι για ένα δυνατό 2024, καθώς εισάγουμε τα προηγμένα μας προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης στο Stagwell Marketing Cloud».
Τα καθαρά έσοδα το τρίτο τρίμηνο από χώρες εκτός ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25%. Η αγορά των ΗΠΑ, η οποία αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών της εταιρείας, υποχώρησ σχεδόν 10% το τρίτο τρίμηνο. «Η Stagwell κατέγραψε περισσότερα από 100 εκατομμύρια δολάρια κέρδη προ φόρων το τρίτο τρίμηνο και πρόκειται να επιστρέψει στην ανάπτυξη τα επόμενα δύο τρίμηνα, καθώς νέες επιχειρήσεις συνεχίζουν να εισρέουν», δήλωσε ο Mark Penn, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Stagwell, επισημαίνοντας: «Αυξάνουμε ήδη σε βασικούς τομείς όπως τα media και τα διεθνή και κάναμε προσαρμογές για να επιτύχουμε ξανά περιθώριο 19% στα καθαρά έσοδα». Ο Penn πρόσθεσε: «Μειώσαμε το κόστος μας, εφαρμόσαμε νέα συστήματα, αναδιατάξαμε το χαρτοφυλάκιό μας και είμαστε έτοιμοι για ένα δυνατό 2024, καθώς εισάγουμε τα προηγμένα μας προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης στο Stagwell Marketing Cloud».