Stagwell: Πτώση 5,9% στα έσοδα το 2023

Η Stagwell ανέφερε έσοδα 551,1
εκατομμυρίων δολαρίων στο δ΄
τρίμηνο του 2023, μια μείωση 6,7%
οργανικών καθαρών εσόδων σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος,
καθώς και καθαρά έσοδα 46,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Για ολόκληρο
το έτος 2023, η εταιρεία ανέφερε
καθαρά έσοδα 2,15
δισεκατομμυρίων
δολαρίων, με μείωση 5,9% σε οργανική
βάση σε σύγκριση
με το προηγούμενο
έτος. Επίσης, ανακοίνωσε 41,6 εκατομμύρια δολάρια σε καθαρά έσοδα
πέρυσι, μείωση 50 εκατομμύρια
δολάρια από το προηγούμενο έτος.
Η Stagwell κατέχει και διαχειρίζεται υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των Allison, Hunter, KWT Global, SKDK και Sloane & Company. Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς της εταιρείας παρουσίασαν πτώση εσόδων το τέταρτο τρίμηνο. Το Creativity & Communications μειώθηκε 4,8%, το Consumer Insights & Strategy μειώθηκε 3,4%, το Performance Media & Data μειώθηκε 1,6%, το Digital Transformation μειώθηκε κατά 13,2% και η Stagwell Marketing Cloud Group ανέφερε πτώση 7,8%.
Για ολόκληρο το έτος, το Digital Transformation είναι στο -16,1%, το Consumer Insights & Strategy στο -4,3% και το Creativity & Communications στο -3,5%. Η Stagwell Cloud Marketing Group σημείωσε οργανική αύξηση εσόδων για ολόκληρο το έτος κατά 7,2% ενώ το Performance Media & Data αυξήθηκε κατά 0,7%. Το Creativity & Communications αποτελούσε το 43% των καθαρών κερδών.Τέλος, η Stagwell προβλέπει αύξηση εσόδων από 5% έως 7% το 2024.
Η Stagwell κατέχει και διαχειρίζεται υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων, συμπεριλαμβανομένων των Allison, Hunter, KWT Global, SKDK και Sloane & Company. Όλοι οι επιχειρηματικοί τομείς της εταιρείας παρουσίασαν πτώση εσόδων το τέταρτο τρίμηνο. Το Creativity & Communications μειώθηκε 4,8%, το Consumer Insights & Strategy μειώθηκε 3,4%, το Performance Media & Data μειώθηκε 1,6%, το Digital Transformation μειώθηκε κατά 13,2% και η Stagwell Marketing Cloud Group ανέφερε πτώση 7,8%.
Για ολόκληρο το έτος, το Digital Transformation είναι στο -16,1%, το Consumer Insights & Strategy στο -4,3% και το Creativity & Communications στο -3,5%. Η Stagwell Cloud Marketing Group σημείωσε οργανική αύξηση εσόδων για ολόκληρο το έτος κατά 7,2% ενώ το Performance Media & Data αυξήθηκε κατά 0,7%. Το Creativity & Communications αποτελούσε το 43% των καθαρών κερδών.Τέλος, η Stagwell προβλέπει αύξηση εσόδων από 5% έως 7% το 2024.