Starbucks: Δυναμικό comeback με τον νέο CEO
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Starbucks Corp., Μπράιαν Νίκολ, με μια επιστολή έθεσε το στόχο «να επανέλθουν τα Starbucks» κατά τις πρώτες 100 ημέρες από την ανάληψη των καθηκόντων του. Ο νέος CEO ανέφερε ότι υπάρχει η αίσθηση πως η εταιρεία έχει «απομακρυνθεί» από τον πυρήνα της. «Τα καταστήματά της δεν είναι μόνο ένα μέρος για να πάρει κανείς καφέ, αλλά και ένας χώρος συγκέντρωσης», τόνισε.
«Πολλοί από τους πελάτες μας εξακολουθούν να βιώνουν αυτήν τη μαγεία καθημερινά, αλλά σε ορισμένα μέρη -ιδιαίτερα στις ΗΠΑ- δεν αποδίδουμε συστηματικά», έγραψε ο Νίκολ στην επιστολή, προσθέτοντας ότι «τα μενού μπορεί να μοιάζουν χαοτικά, το προϊόν είναι ασυνεπές, η αναμονή πολύ μεγάλη ή η παράδοση πολύ βεβιασμένη».
Για να διορθωθούν τα υπάρχοντα προβλήματα, ο Νίκολ δήλωσε ότι η εταιρεία θα κάνει επενδύσεις στην τεχνολογία, προκειμένου να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της, την αλυσίδα εφοδιασμού, καθώς και την εφαρμογή Starbucks αλλά και την πλατφόρμα παραγγελιών μέσω κινητού τηλεφώνου. Επιπλέον, απαρίθμησε τους τέσσερις τομείς που πρέπει να διορθωθούν πρώτα: Οι baristas χρειάζεται να έχουν τα κατάλληλα εργαλεία και το χρόνο για την προετοιμασία των ροφημάτων με συνέπεια. Επίσης, είναι απαραίτητη η ενίσχυση της εμπειρίας των εργαζομένων, ώστε η Starbucks να γίνει «το καλύτερο μέρος για να εργαστεί κανείς». Τέλος, η έγκαιρη παράδοση των ποτών και των φαγητών στους πελάτες είναι ένας ακόμη στόχος, όπως και η βελτίωση της εμπειρίας εντός του καταστήματος.
«Πολλοί από τους πελάτες μας εξακολουθούν να βιώνουν αυτήν τη μαγεία καθημερινά, αλλά σε ορισμένα μέρη -ιδιαίτερα στις ΗΠΑ- δεν αποδίδουμε συστηματικά», έγραψε ο Νίκολ στην επιστολή, προσθέτοντας ότι «τα μενού μπορεί να μοιάζουν χαοτικά, το προϊόν είναι ασυνεπές, η αναμονή πολύ μεγάλη ή η παράδοση πολύ βεβιασμένη».
Για να διορθωθούν τα υπάρχοντα προβλήματα, ο Νίκολ δήλωσε ότι η εταιρεία θα κάνει επενδύσεις στην τεχνολογία, προκειμένου να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών της, την αλυσίδα εφοδιασμού, καθώς και την εφαρμογή Starbucks αλλά και την πλατφόρμα παραγγελιών μέσω κινητού τηλεφώνου. Επιπλέον, απαρίθμησε τους τέσσερις τομείς που πρέπει να διορθωθούν πρώτα: Οι baristas χρειάζεται να έχουν τα κατάλληλα εργαλεία και το χρόνο για την προετοιμασία των ροφημάτων με συνέπεια. Επίσης, είναι απαραίτητη η ενίσχυση της εμπειρίας των εργαζομένων, ώστε η Starbucks να γίνει «το καλύτερο μέρος για να εργαστεί κανείς». Τέλος, η έγκαιρη παράδοση των ποτών και των φαγητών στους πελάτες είναι ένας ακόμη στόχος, όπως και η βελτίωση της εμπειρίας εντός του καταστήματος.