To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Starbucks: Στον όμιλο WPP το creative στις ΗΠΑ

Starbucks: Στον όμιλο WPP το creative στις ΗΠΑ
Η Starbucks ανέθεσε τον δημιουργικό λογαριασμό των ΗΠΑ στην WPP, η οποία δημιουργεί μια bespoke ομάδα για την αλυσίδα καφέ, όπως ανέφερε το Ad Age. Η δημιουργική ομάδα της Starbucks βασίζεται σε ταλέντα από τα agencies WPP Ogilvy, VML και Landor. Η FCB, η Anomaly και η Spcshp, που κατέχει ήδη το λογαριασμό, (πρώην Big Spaceship), συμμετείχαν στο spec, το οποίο διαχειρίστηκε η Joanne Davis Consulting.

Η αλλαγή έρχεται καθώς τα Starbucks καλωσορίζουν τη νέα ηγεσία και αγωνίζονται για ανάκαμψη. Η εταιρεία περιορίζει επίσης τις προωθητικές προσφορές και τις εκπτώσεις. Αντί να επιλέξει η εταιρεία έναν μεμονωμένο συνεργάτη για να ηγηθεί της δημιουργικής της δραστηριότητας στις ΗΠΑ, επέλεξε μια bespoke μονάδα από τον όμιλο WPP που συγκεντρώνει ταλέντα από πολλά agencies του δικτύου που περιλαμβάνουν και την πρόσφατα σχηματισμένη VML. Τα Starbucks τον Αύγουστο είχαν αλλαγές στην ηγετική ομάδα, καθώς ο πρώην διευθύνων σύμβουλος Laxman Narasimhan απολύθηκε και αντικαταστάθηκε από τον CEO της Chipotle, Brian Niccol.
TAGS: WPP, Starbucks