State Street: Τέλος στη συνεργασία με την Ogilvy

Η State Street Corporation αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία της με την Ogilvy, έπειτα από πέντε χρόνια κι ενώ είχε μεσολαβήσει από πλευράς του οικονομικού κολοσσού το λανσάρισμα της πολυβραβευμένης καμπάνιας Fearless Girl.
Η Ogilvy είχε προσληφθεί τον Ιανουάριο του 2013 για να υποστηρίξει τις σχέσεις με τα media και το thought leadership, ωστόσο η σχέση των δυο πλευρών ολοκληρώθηκε νωρίτερα μέσα στον τρέχοντα μήνα, καθώς η State Street ενημέρωσε τη διαφημιστική εταιρεία πως επιδιώκει να προχωρήσει με νέο συνεργάτη. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η νέα συνεργάτιδα της State Street είναι η Brunswick, αν και ο global επικεφαλής του PR της πρώτης, Marc Hazelton, αρνήθηκε να σχολιάσει κάτι επ' αυτού.
Το brand State Street βγήκε στο προσκήνιο όταν η θυγατρική State Street Global Advisors (SSGA) κυκλοφόρησε την καμπάνια Fearless Girl. Μάλιστα, με τη βοήθεια της McCann, η εταιρεία έστησε το άγαλμα ενός κοριτσιού να στέκεται απέναντι στον Charging Bull της Wall Street. Η συγκεκριμένη καμπάνια γνώρισε τεράστια επιτυχία, ενώ η SSGA κάλεσε τις 3.500 εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται, να προχωρήσουν σε δράσεις για τη διαφορετικότητα των φύλων.
Επιπλέον, το 2017 η Fearless Girl διακρίθηκε στο Cannes International Festival of Creativity, κερδίζοντας Grand Prix για το PR, Titanium, Glass και Outdoor Lions.
Η Ogilvy είχε προσληφθεί τον Ιανουάριο του 2013 για να υποστηρίξει τις σχέσεις με τα media και το thought leadership, ωστόσο η σχέση των δυο πλευρών ολοκληρώθηκε νωρίτερα μέσα στον τρέχοντα μήνα, καθώς η State Street ενημέρωσε τη διαφημιστική εταιρεία πως επιδιώκει να προχωρήσει με νέο συνεργάτη. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, η νέα συνεργάτιδα της State Street είναι η Brunswick, αν και ο global επικεφαλής του PR της πρώτης, Marc Hazelton, αρνήθηκε να σχολιάσει κάτι επ' αυτού.
Το brand State Street βγήκε στο προσκήνιο όταν η θυγατρική State Street Global Advisors (SSGA) κυκλοφόρησε την καμπάνια Fearless Girl. Μάλιστα, με τη βοήθεια της McCann, η εταιρεία έστησε το άγαλμα ενός κοριτσιού να στέκεται απέναντι στον Charging Bull της Wall Street. Η συγκεκριμένη καμπάνια γνώρισε τεράστια επιτυχία, ενώ η SSGA κάλεσε τις 3.500 εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται, να προχωρήσουν σε δράσεις για τη διαφορετικότητα των φύλων.
Επιπλέον, το 2017 η Fearless Girl διακρίθηκε στο Cannes International Festival of Creativity, κερδίζοντας Grand Prix για το PR, Titanium, Glass και Outdoor Lions.