To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη Fold7 ξανά η Carlsberg

Στη Fold7  ξανά η Carlsberg
Η Fold7 κέρδισε ξανά τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της Carlsberg μετά τη σχετική αναθεώρηση. Το λογαριασμό μέχρι σήμερα χειριζόταν η Grey Europe, την οποία η Carlsberg επέλεξε για να εργαστεί σε μια παγκόσμια καμπάνια που βασιζόταν στην πλατφόρμα "The Danish Way", που δημιούργησε η Fold7 το 2020.
Η Grey εργάστηκε επίσης για τον παγκόσμιο λογαριασμό της Tuborg. Σύμφωνα με το Campaign, η Grey πιθανώς να συνεργαστεί με την Carlsberg ή την Tuborg στο μέλλον. Ωστόσο, το agency αρνήθηκε να σχολιάσει. Η Fold7 έχει δημιουργήσει διαφημίσεις για την Carlsberg για περισσότερα από 10 χρόνια, έχοντας χειριστεί προηγουμένως τον παγκόσμιο λογαριασμό και το λογαριασμό στη Βρετανία.
Το agency δημιούργησε την καμπάνια της Carlsberg «The Danish Way» το 2017, με τον Δανό star του Χόλιγουντ, Mads Mikkelsen. Ενώ η Carlsberg συνεργαζόταν με την Grey Europe παγκοσμίως, η Fold7 διατήρησε το λογαριασμό της Carlsberg στη Βρετανία. Η Fold7 έχει κερδίσει και άλλα παγκόσμια brands του ομίλου Carlsberg, όπως οι Kronenbourg 1664 Blanc και Somersby, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο.