Στη Leo Burnett το Jim Beam διεθνώς
Η Beam Suntory επέλεξε τη Leo
Burnett ως παγκόσμιο creative
agency για το Jim Beam. Η Leo
Burnett θα αναπτύξει μια νέα δημιουργική πλατφόρμα για το εμβληματικό brand. «Καθώς η ναυαρχίδα
μας, το Jim Beam, κοιτάζει τα επόμενα
225 χρόνια της ιστορίας της, χρειαζόμασταν ένα συνεργάτη που θα μπορούσε
πραγματικά να εμβαθύνει στο DNA του
brand και να συνδεθεί
με τους ''πιστούς'' καταναλωτές μέσω ενός
καθηλωτικού storytelling», δήλωσε
η πρόεδρος των brands της Beam
Suntory, Jessica Spence, και πρόσθεσε: «Πιστεύουμε ότι το Jim Beam
δικαιωματικά ηγείται στο αμερικανικό
ουίσκι παγκοσμίως και ανυπομονούμε
να συνεργαστούμε με τη Leo Burnett
σε ένα δημιουργικό που θα υποστηρίξει τη συνεχή ανάπτυξη του θρυλικού
brand».
«Η δημιουργία του επόμενου κεφαλαίου ενός εμβληματικού brand όπως το Jim Beam είναι μια ευθύνη που δεν παίρνουμε ελαφρά», δήλωσε ο πρόεδρος και Chief Creative Officer της Leo Burnett Chicago, Britt Nolan. Εκτός από τη Leo Burnett, η Beam Suntory επελεξε και το agency Windy City.
Νωρίτερα φέτος, η Beam Suntory έδωσε μέρος του λογαριασμού της στο ανεξάρτητο δημιουργικό agency με έδρα το Σικάγο, Highdive, το οποίο επιλέχθηκε ως creative agency of record για πέντε από τα brands της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των Sauza Agave Cocktails.
«Η δημιουργία του επόμενου κεφαλαίου ενός εμβληματικού brand όπως το Jim Beam είναι μια ευθύνη που δεν παίρνουμε ελαφρά», δήλωσε ο πρόεδρος και Chief Creative Officer της Leo Burnett Chicago, Britt Nolan. Εκτός από τη Leo Burnett, η Beam Suntory επελεξε και το agency Windy City.
Νωρίτερα φέτος, η Beam Suntory έδωσε μέρος του λογαριασμού της στο ανεξάρτητο δημιουργικό agency με έδρα το Σικάγο, Highdive, το οποίο επιλέχθηκε ως creative agency of record για πέντε από τα brands της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των Sauza Agave Cocktails.