Στη McCann το παγκόσμιο δημιουργικό της Godiva

Η Godiva κατέληξε στη McCann για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.
Τον προηγούμενο μήνα έγινε γνωστό πως η μάρκα σοκολάτας αναζητούσε συνεργάτιδα για την ανάπτυξη νέας παγκόσμιας brand στρατηγικής και καμπάνιας για τις επιχειρήσεις retail boutique και FMCG.
Υπεύθυνη για τις επιχειρήσεις FMCG ήταν μέχρι πρότινος η The&Partnership London, η οποία συμμετείχε και στην πρόσφατη αναθεώρηση με το γραφείο της Νέας Υόρκης.
Όσο για τη McCann, έχει συνεργαστεί προηγουμένως με την Godiva πάνω στον boutique λογαριασμό, ενώ η νέα εξέλιξη προκύπτει λίγες ημέρες μετά την διάκρισή της στα Effie Awards Βόρειας Αμερικής για την καμπάνια Fearless Girl. Στην ίδια διοργάνωση, η McCann Worldgroup αναδείχτηκε σαν το πιο αποτελεσματικό δίκτυο εταιρειών, η McCann New York ήταν το κορυφαίο εταιρικό γραφείο και ο μητρικός όμιλος IPG αναδείχτηκε σαν ο πιο αποτελεσματικός holding όμιλος.
Τον προηγούμενο μήνα έγινε γνωστό πως η μάρκα σοκολάτας αναζητούσε συνεργάτιδα για την ανάπτυξη νέας παγκόσμιας brand στρατηγικής και καμπάνιας για τις επιχειρήσεις retail boutique και FMCG.
Υπεύθυνη για τις επιχειρήσεις FMCG ήταν μέχρι πρότινος η The&Partnership London, η οποία συμμετείχε και στην πρόσφατη αναθεώρηση με το γραφείο της Νέας Υόρκης.
Όσο για τη McCann, έχει συνεργαστεί προηγουμένως με την Godiva πάνω στον boutique λογαριασμό, ενώ η νέα εξέλιξη προκύπτει λίγες ημέρες μετά την διάκρισή της στα Effie Awards Βόρειας Αμερικής για την καμπάνια Fearless Girl. Στην ίδια διοργάνωση, η McCann Worldgroup αναδείχτηκε σαν το πιο αποτελεσματικό δίκτυο εταιρειών, η McCann New York ήταν το κορυφαίο εταιρικό γραφείο και ο μητρικός όμιλος IPG αναδείχτηκε σαν ο πιο αποτελεσματικός holding όμιλος.