To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη Mother η διαφήμιση της Debenhams

Στη Mother η διαφήμιση της Debenhams
Η βρετανική αλυσίδα εμπορικών καταστημάτων Debenhams προσέλαβε τη Mother σαν τη βασική συνεργάτιδα στρατηγικής, δημιουργικού και design, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας. 

Η Mother καλείται να αντικαταστήσει τη J Walter Thompson London, η οποία διέκοψε τη συνεργασία της με τον retailer έπειτα από οκτώ χρόνια.

Σημειώνεται πως στην τελική φάση του spec συμμετείχαν επίσης οι Karmarama, Portas και Mcgarrybowen. Με τα καθήκοντά της να τίθενται άμεσα σε ισχύ, η Mother θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη της brand ταυτότητας της Debenhams και την έκφραση της νέας της στρατηγικής, όπως αυτή αναπτύχθηκε από chief executive Sergio Bucher, νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Με εστίαση στην πελατοκεντρική επικοινωνία, το brand επιδιώκει να καταστεί ένας προορισμός για "social shopping".

Σημειώνεται πως υπεύθυνη για το media planning and buying κομμάτι της Debenhams είναι η Carat, η οποία δεν επηρεάστηκε από την δημιουργική αναθεώρηση. Αξίζει να αναφερθεί πως στη διάρκεια της περσινής χριστουγεννιάτικης περιόδου, η JWT London λάνσαρε καμπάνια για τον retailer, μέσω της οποίας διηγήθηκε εκ νέου την ιστορία της Σταχτοπούτας, με πρωταγωνιστή τον Ewan McGregor. 
TAGS: Mother