To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στη UM τα media της GoPro διεθνώς

Στη UM τα media της GoPro διεθνώς
Η εταιρεία GoPro αποφάσισε να αναθέσει στην UM τον παγκόσμιο media λογαριασμό της μετά από spec. Η UM συνεργάστηκε για πρώτη φορά με την GroPro το δεύτερο τρίμηνο του 2015. Σύμφωνα με το Comvergence, η εκτιμώμενη καθαρή δαπάνη της GoPro για την παγκόσμια αγορά είναι 20 εκατομμύρια δολάρια. 

Άλλοι εκτιμητές ανέφεραν στο Campaign US ότι η δαπάνη media θα μπορούσε να είναι πιο κοντά στα 80 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Το GoPro έχει δει μερικές πρώτες επιτυχίες τις τελευταίες εβδομάδες και λίγο πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.

Κατά τη διάρκεια των Black Friday και Cyber Monday, οι συνολικές πωλήσεις στις κάμερες GoPro σημείωσαν άνοδο 120%, σε σύγκριση με τις ίδιες δύο ημέρες το 2018, σύμφωνα με το CNBC. 
TAGS: UM