To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη VaynerMedia τα media του Tinder

Στη VaynerMedia  τα media του Tinder
Η VaynerMedia κέρδισε τα global media για το Tinder μετά από review που διήρκεσε λίγους μήνες και ολοκληρώθηκε τον Δεκέμβριο, όπως επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της δημοφιλούς dating εφαρμογής. Αυτό μετακινεί μέρος του λογαριασμού από την Crossmedia, η οποία κατείχε το business και προηγουμένως χειριζόταν τα media για τις ΗΠΑ. Η μητρική εταιρεία του Tinder, Match Group, η οποία κατέχει επίσης dating brands όπως Match, PlentyofFish, OkCupid και Hinge, δεν αποκαλύπτει τις διαφημιστικές της δαπάνες ανά brand .
H οικονομική κατάσταση της Match Group δείχνει ότι το 2020 το Tinder αντιπροσώπευε το 58% των 2,3 δισ. δολαρίων της εταιρείας παγκοσμίως. Οι παγκόσμιες δαπάνες πώλησης και μάρκετινγκ της Match Group αυξήθηκαν κατά 24% τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, με την αύξηση των δαπανών μάρκετινγκ να οφείλεται κυρίως στο Tinder, όπως δείχνουν τα στοιχεία. Το 2020, η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη της Match Group ήταν 438,7 εκατ. δολάρια, από 388,6 εκατ. δολάρια το 2019. Η ανάθεση της Vayner από το Tinder ακολουθεί ένα άλλο brand της μητρικής εταιρείας, τη Match, που επέλεξε τη Mojo Supermarket ως δημιουργικό agency τον περασμένο Απρίλιο.