Στη Wieden+Kennedy η Ford σε παγκόσμιο επίπεδο

Η Wieden+Kennedy ανέλαβε το
σύνολο του παγκόσμιου διαφημιστικού λογαριασμού για
τη Ford, τον οποίο μοιραζόταν
με την BBDO
της Omnicom
τα τελευταία
τέσσερα χρόνια . Η W + K
είχε επιλεγεί
με σκοπό να
χειρίζεται «ειδικά project»
όταν ο λογαριασμός δημιουργικού μετακινήθηκε από τον
όμιλο WPP, και αναδείχθηκε
με την καμπάνια «Built Ford
Proud» με τον Bryan Cranston.
Η Ford επιβεβαίωσε ότι η W+K θα αναλάβει το λογαριασμό παγκοσμίως, αναφέροντας πως «το brand της Ford επανατοποθετεί τις παγκόσμιες συνεργασίες του στο marketing κάτω από ένα δημιουργικό agency, για να αυξήσει τη συνέπεια της εταιρείας παγκοσμίως και να προσφέρει μεγαλύτερη λειτουργική αποτελεσματικότητα στους πελάτες».
Η Ford επιβεβαίωσε ότι η W+K θα αναλάβει το λογαριασμό παγκοσμίως, αναφέροντας πως «το brand της Ford επανατοποθετεί τις παγκόσμιες συνεργασίες του στο marketing κάτω από ένα δημιουργικό agency, για να αυξήσει τη συνέπεια της εταιρείας παγκοσμίως και να προσφέρει μεγαλύτερη λειτουργική αποτελεσματικότητα στους πελάτες».