To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην 72andsunny το global creative της United Airlines

Στην 72andsunny το global creative της United Airlines
Η United Airlines ανακοίνωσε πως θα παραδώσει το creative στην 72andsunny, τερματίζοντας τη δεκαετή συνεργασία της με την Dentsumcgarrybowen.

O διαγωνισμός, που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο, ζητούσε από τα agencies να παρουσιάσουν μια ανανεωμένη brand and creative πλατφόρμα κατά τη διάρκεια «του πιο διαρκούς σεισμικού disruption στην ιστορία της εμπορικής αεροπορίας», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας στο Campaign US.

Το λογαριασμό θα διαχειρίζεται η 72andsunny από τα γραφεία της στο Λος Άντζελες και το creative θα επικεντρωθεί στο να προετοιμάσει τη United για «μια δυναμική ανάκαμψη, καθώς επιστρέφει η ζήτηση για αεροπορικά ταξίδια». Η United επέλεξε την 72andsunny για την «εμπεριστατωμένη προσέγγιση στη στρατηγική και creative κατεύθυνση» και την προθυμία τους να «συνεργαστούν για να επιτύχουν σπουδαίο έργο, που χτίζει πάνω στην πλούσια ιστορία της United και επενδύει στο λαμπρό μέλλον μας», δήλωσε η Maggie Schmerin, managing director, advertising και social media στη United Airlines.

Η καμπάνια της Dentsumcgarrybowen για τους Ολυμπιακούς Αγώνες τους 2020 θα κάνει ντεμπούτο τον Ιούνιο. Τα global media της αεροπορικής, αξίας περίπου 80 εκατομμυρίων δολαρίων, θα παραμείνουν στην Carat της Dentsu, που κέρδισε το λογαριασμό το 2018.

Η United υπολογίζεται πως έχασε 7,1 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 και απέλυσε χιλιάδες υπαλλήλους από τον Μάρτιο του 2020.