Στην Albertsons κορυφαίο στέλεχος της Dentsu

Η εταιρεία Albertsons Companies διόρισε τον βετεράνο της διαφήμισης
και του marketing, Brian Monahan, ως νέο επικεφαλής της δραστηριότητάς της στον τομέα του retail media, η οποία ονομάζεται Albertsons
Media Collective. Η Kristi Argyilan είχε προηγουμένως την
ευθύνη του unit του retail media της εταιρείας, αλλά αποχώρησε τον Δεκέμβριο όταν διορίστηκε παγκόσμια επικεφαλής
διαφήμισης στην Uber.
Ο Monahan προσέρχεται από την Dentsu, όπου εργάστηκε ως παγκόσμιος πρόεδρος πελατών και επικεφαλής λύσεων retail media τα τελευταία επτά χρόνια. Νωρίτερα, ήταν αντιπρόεδρος marketing στη Walmart και πριν από αυτό ηγείτο του τομέα intelligence στην Magna και το IPG Media Lab της Interpublic. Η Albertsons ανέφερε ότι η πρόσληψη έγινε εν μέρει με σκοπό την επιτάχυνση της ανάπτυξης του τομέα retail media και την προώθηση της στρατηγικής με τίτλο “Customers for Life’. Η Dentsu αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Προετοιμαζόμαστε ενεργά για το επόμενο στάδιο ηγεσίας σε αυτόν τον τομέα».
Ο Monahan προσέρχεται από την Dentsu, όπου εργάστηκε ως παγκόσμιος πρόεδρος πελατών και επικεφαλής λύσεων retail media τα τελευταία επτά χρόνια. Νωρίτερα, ήταν αντιπρόεδρος marketing στη Walmart και πριν από αυτό ηγείτο του τομέα intelligence στην Magna και το IPG Media Lab της Interpublic. Η Albertsons ανέφερε ότι η πρόσληψη έγινε εν μέρει με σκοπό την επιτάχυνση της ανάπτυξης του τομέα retail media και την προώθηση της στρατηγικής με τίτλο “Customers for Life’. Η Dentsu αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Προετοιμαζόμαστε ενεργά για το επόμενο στάδιο ηγεσίας σε αυτόν τον τομέα».