To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην Apple το ''Creative Marketer of the Year 2019''

Στην Apple το ''Creative Marketer of the Year 2019''
Στην Apple θα απονεμηθεί το βραβείο Creative Marketer of the Year 2019 των φετινών Cannes Lions, μια διάκριση που έρχεται να επιβραβεύσει τις πρωτοβουλίες της στο δημιουργικό επικοινωνιακό κομμάτι και στο μάρκετινγκ.

Το βραβείο της εταιρείας θα παραλάβει στις 21 Ιουνίου ο Tor Myhren, ο αντιπρόεδρος του τμήματος marketing communications. Το 2018, η Apple κέρδισε το Entertainment Lion Music Grand Prix για τη διαφήμιση Welcome Home, που σκηνοθέτησε ο Spike Jonze για το HomePod της εταιρείας.

Η Apple έχει διακριθεί επίσης με το Brand Experience & Activation Lion Grand Prix καθώς και με το Titanium Lion για το «Today at Apple», μια καμπάνια για την καταναλωτική εμπειρία στα καταστήματά της, ενώ με 5 χρυσά λιοντάρια, 9 ασημένια και 8 χάλκινα έχουν τιμηθεί 10 ακόμα καμπάνιες της.

Ο Simon Cook, managing director των Cannes Lions, δήλωσε: «Η Apple αξίζει και με το παραπάνω το βραβείο αυτό. Το μάρκετινγκ και η επικοινωνία της διακρίνονται για τη δημιουργική τους αριστεία. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ της Apple διασφαλίζουν ότι οι πελάτες της είναι οι καλύτεροι πρεσβευτές του brand».
TAGS: Apple