Στην BMB το creative της Free Now

Η BMB επιλέχθηκε από τον πάροχο mobility υπηρεσιών, Free Now (ιδιοκτήτρια εταιρεία του Beat) ως το παγκόσμιο διαφημιστικό agency που θα
χειρίζεται το creative και τη στρατηγική της εταιρείας μετά από σχετικό
διαγωνισμό.
Η BMB έχει αναλάβει να δημιουργήσει μια creative πλατφόρμα για την υποστήριξη της νέας παγκόσμιας ομάδας της εταιρείας, με την πρώτη καμπάνια να λανσάρεται τον Σεπτέμβριο του 2022 σε όλη την Ευρώπη.
Η Free Now λειτουργεί σε περισσότερες από 60 πόλεις με τη συνεργασία των πλατφορμών Hailo, Kapten και MyTaxi, που αποτελούν μέρος του mobility joint venture, BMW και Daimler. Η εφαρμογή συνδέει επιβάτες και οδηγούς καθώς και ηλεκτρονικά σκούτερ, ποδήλατα και μοτοποδήλατα, συνδυάζοντας πολλούς τρόπους μεταφοράς σε μία εφαρμογή. Το brand έχει 1.300 υπαλλήλους σε 26 γραφεία σε όλη την Ευρώπη και 14 εκατομμύρια εγγεγραμμένους επιβάτες.
Η BMB έχει αναλάβει να δημιουργήσει μια creative πλατφόρμα για την υποστήριξη της νέας παγκόσμιας ομάδας της εταιρείας, με την πρώτη καμπάνια να λανσάρεται τον Σεπτέμβριο του 2022 σε όλη την Ευρώπη.
Η Free Now λειτουργεί σε περισσότερες από 60 πόλεις με τη συνεργασία των πλατφορμών Hailo, Kapten και MyTaxi, που αποτελούν μέρος του mobility joint venture, BMW και Daimler. Η εφαρμογή συνδέει επιβάτες και οδηγούς καθώς και ηλεκτρονικά σκούτερ, ποδήλατα και μοτοποδήλατα, συνδυάζοντας πολλούς τρόπους μεταφοράς σε μία εφαρμογή. Το brand έχει 1.300 υπαλλήλους σε 26 γραφεία σε όλη την Ευρώπη και 14 εκατομμύρια εγγεγραμμένους επιβάτες.