To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στην Carat τα media της Vodafone διεθνώς

Στην Carat τα media της Vodafone διεθνώς
H Carat του Dentsu Aeis Network αναδείχθηκε νικήτρια στο spec για τον παγκόσμιο λογαριασμό media planning & buying της Vodafone.

Σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Campaign η Carat επικράτησε στο τελευταίο στάδιο της διαδικασίας όπου συμμετείχε και η Group M του WPP Group και αναλαμβάνει τον λογαριασμό σε περίπου 15 αγορές, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία. H Omnicom και το Publicis Groupe επίσης συμμετείχαν στο spec αλλά δεν έφτασαν μέχρι το τελικό στάδιο.

Η εξέλιξη αποτελεί πλήγμα για τα media agencies του WPP aαλλά η Vodafone θα συνεχίσει να διατηρεί στενές σχέσεις με τον Όμιλο, που συνεχίζει να χειρίζεται τους λογαριασμούς της Vodafone όσον αφορά το δημιουργικό και το PR. Eπίσης η Wavemaker θα διατηρήσει τον λογαριασμό media σε κάποιες αγορές όπου η Vodafone λειτουργεί join ventures, όπως στην Ινδία και την Ολλανδία.

Η Carat και γενικότερα το Dentsu Aegis Network θα χειρίζονται κατά κύριο λόγο το offline media buying, αλλά αναμένεται να έχουν ρόλο στρατηγικού συμβούλιο όσον αφορά τα digital media.

Ο παγκόσμιος λογαριασμός media planning & buying υπολογίζεται πως πλέον ανέρχεται σε περίπου 400 εκατ. λίρες σε ετήσια βάση, έχοντας μειωθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, το 2014 όταν η MEC (σήμερα Wavemaker) τον ανέλαβε, επικρατώντας της Carat στο σχετικό spec, υπολογιζόταν πως άγγιζε τα 600 εκατ λίρες. Μάλιστα εκτιμάται πως πρόκειται να μειωθεί και άλλο φέτος καθώς η Vodafone συνεχώς ενισχύει τον ρόλο της in-house ομάδας της για τα media.

Τέλος αναφοράς χρήζει το γεγονός πως την διαδικασία επέβλεψε ο Νίκος Βλαχόπουλος, global marketing & brand director της Vodafone, μετά την αποχώρηση το καλοκαίρι της Sara Martins de Oliveira η οποία διατηρούσε τον ρόλο της global director of brand & media

Ο Νίκος Βλαχόπουλος εντάχθηκε στο δυναμικό της Vodafone Ελλάδας το 1999, στην ομάδα Retail Sales. Το 2004 προήχθη σε Consumer Sales Senior Manager και το 2007 ανέλαβε τη θέση του Διευθυντή Εταιρικών Πελατών (Enterprise Business Unit Director). Το 2010 τοποθετήθηκε στην θέση του Διευθυντή Καταναλωτικών Προϊόντων (Consumer Business Unit Director) ενώ το 2014 ξεκίνησε την διεθνή πορεία του αναλμβάνοντας, αρχικά, τη θέση του Commercial Management Director στον Όμιλο Vodafone.