Στην Exposure η Honda στην Ευρώπη
H Honda ανέθεσε στην Exposure
τον above-the-line διαφημιστικό λογαριασμό της στην Ευρώπη. Πρόκειται για την κατάληξη σχετικού spec
στο οποίο, εκτός
από την Exposure,
συμμετείχαν, επίσης, οι VCCP και
Hakuhodo/Sid Lee,
με την τελευταία να
είναι εκείνη που χειριζόταν το λογαριασμό μέχρι πρόσφατα.
H Exposure είναι κατά κύριο λόγο experiential agency πρακτορείο με γραφεία στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Παρίσι. Iδρύθηκε το 1993 και μεταξύ των πελατών της συμπεριλαμβάνονται η Nike, η Samsung και η Sony. Η νέα πολυετής ανάθεση της Honda αφορά κυρίως την ενίσχυση του awareness για τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα και η Exposure εργάζεται ήδη πάνω σε μια καμπάνια που περιλαμβάνει τηλεόραση, video on demand, digital, social, print και OOH για το 2024.
H αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει επίσης να συνεργάζεται με την Accenture Song. Η Karmarama, πλέον μέλος του Ομίλου Accenture, έχει συνεργαστεί με τη Honda για 20 χρόνια.
H Exposure είναι κατά κύριο λόγο experiential agency πρακτορείο με γραφεία στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη και το Παρίσι. Iδρύθηκε το 1993 και μεταξύ των πελατών της συμπεριλαμβάνονται η Nike, η Samsung και η Sony. Η νέα πολυετής ανάθεση της Honda αφορά κυρίως την ενίσχυση του awareness για τα υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα και η Exposure εργάζεται ήδη πάνω σε μια καμπάνια που περιλαμβάνει τηλεόραση, video on demand, digital, social, print και OOH για το 2024.
H αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει επίσης να συνεργάζεται με την Accenture Song. Η Karmarama, πλέον μέλος του Ομίλου Accenture, έχει συνεργαστεί με τη Honda για 20 χρόνια.