To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Havas τα media της Shell διεθνώς

Στην Havas τα media της Shell διεθνώς

Η Havas είναι το νέο media agency της Shell σύμφωνα με όσα μεταδίδει το Adweek.

Η Havas Media πρόκειται να αναλάβει τον παγκόσμιο B2C στρατηγικό λογαριασμό media buying της πετρελαϊκής εταιρείας από τον Ιανουάριο του 2024. Η Shell υπολογίζεται πως επένδυσε περίπου 240 εκατ. δολάρια σε μετρήσιμα media το 2022, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών και αναλύσεων COMvergence.

Η εξέλιξη έρχεται ως αποτέλεσμα μιας διαδικασίας review, που διήρκεσε περίπου 3 μήνες και συγκέντρωσε πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας όταν οι ακτιβιστές για το περιβάλλον και το κλίμα από ομάδες όπως οι Extinction Rebellion και οι Clean Creatives, διαμαρτυρήθηκαν τόσο online όσο και στα γραφεία των agencies, που συμμετείχαν στο spec.

Σημειώνεται πως ο λογαριασμός μετακινείται στην Havas από την GroupM του Ομίλου WPP.