Στην Iris ο creative λογαριασμός της Scholl

Η Scholl’s Wellness Company επέλεξε την Iris για να διαχειριστεί τον
παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό της, μετά από σχετικό review
στο οποίο συμμετείχαν και τα agencies BBD Perfect Storm και St
Luke's, με τις Oystercatchers, Tina Fegent και MCA να διαχειρίζονται την όλη διαδικασία.
Όταν η σύμβαση ξεκινήσει την 1η Απριλίου, η Iris θα είναι υπεύθυνη για την «προώθηση του concept» για το πώς το brand Scholl μπορεί να βοηθήσει στην περιποίηση των ποδιών αλλά και στη συνολική ευεξία.
Ο αντιπρόεδρος του marketing της Scholl, Adrian Mooney, δήλωσε: «Η τοποθέτηση της Iris έχει σκοπό να ''προκαλέσει μια επανεκτίμηση πελατών'', με τo brand Scholl αυτήν τη στιγμή να σχετίζεται περισσότερο με την περιποίηση ποδιών. Ενώ είναι ένα brand που υπάρχει εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια, δημιουργείται τώρα μια σημαντική ευκαιρία να καθιερωθεί μια ισχυρή θέση ευημερίας για τη Scholl, δημιουργώντας παράλληλα μεγαλύτερη συνάφεια με τους καταναλωτές».
Η Scholl έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τη Havas Germany. Η CEO της Iris London, Claire Humphris, ανέφερε: «Δεν σου δίνεται συχνά η ευκαιρία να συνεργαστείς με μια ομάδα πελατών που έχει το επίπεδο φιλοδοξίας που μας έδειξε η Scholl σε όλη τη διαδικασία του διαγωνισμού».
Όταν η σύμβαση ξεκινήσει την 1η Απριλίου, η Iris θα είναι υπεύθυνη για την «προώθηση του concept» για το πώς το brand Scholl μπορεί να βοηθήσει στην περιποίηση των ποδιών αλλά και στη συνολική ευεξία.
Ο αντιπρόεδρος του marketing της Scholl, Adrian Mooney, δήλωσε: «Η τοποθέτηση της Iris έχει σκοπό να ''προκαλέσει μια επανεκτίμηση πελατών'', με τo brand Scholl αυτήν τη στιγμή να σχετίζεται περισσότερο με την περιποίηση ποδιών. Ενώ είναι ένα brand που υπάρχει εδώ και περισσότερα από 100 χρόνια, δημιουργείται τώρα μια σημαντική ευκαιρία να καθιερωθεί μια ισχυρή θέση ευημερίας για τη Scholl, δημιουργώντας παράλληλα μεγαλύτερη συνάφεια με τους καταναλωτές».
Η Scholl έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τη Havas Germany. Η CEO της Iris London, Claire Humphris, ανέφερε: «Δεν σου δίνεται συχνά η ευκαιρία να συνεργαστείς με μια ομάδα πελατών που έχει το επίπεδο φιλοδοξίας που μας έδειξε η Scholl σε όλη τη διαδικασία του διαγωνισμού».