Στην PHD το search της Unilever
Στην PHD το search της UnileverΗ εταιρεία καταναλωτικών αγαθών επιβεβαίωσε και τις πληροφορίες για την επικείμενη αναθεώρηση του παγκόσμιου media λογαριασμού, ύψους 3 δισ. δολαρίων. «Όπως έχει αναφερθεί, η Unilever βρίσκεται σε διαδικασία αναθεώρησης των παγκόσμιων media συνεργασιών της» ανέφερε εκπρόσωπος της Unilever, για μια διαδικασία που επαναλαμβάνεται κάθε τριετία. Μάλιστα, η αναθεώρηση ενδέχεται να έχει ολοκληρωθεί πριν τη λήξη του τρέχοντος συμβολαίου, στο τέλος του 2015.
Η Mindshare είναι εκείνη που χειρίζεται τα media σε Ηνωμένο Βασίλειο, Δυτική Ευρώπη και σε περιοχές Αφρικής και Βόρειας Αμερικής. Η Initiative είναι υπεύθυνη για Λατινική Αμερική, Ρωσία και ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, ενώ η PHD χειρίζεται Ασία και την υπόλοιπη Ευρώπη.