To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην Publicis Groupe τα global media της Stellantis

Στην Publicis Groupe τα global media της Stellantis
Το Publicis Groupe κέρδισε την WPP στον παγκόσμιο διαγωνισμό για τα global media της Stellantis.

Η εταιρεία αυτοκινητοβιομηχανίας δημιουργήθηκε από τη συγχώνευση των Fiat-Chrysler και του PSA Group, συνολικής αξίας 52 δισεκατομμυρίων δολαρίων, η οποία ολοκληρώθηκε τον Ιανουάριο και δημιούργησε την τέταρτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως.

O λογαριασμός, η αξία του οποίου ανέρχεται σε 2,4 δισεκατομμύρια δολάρια, επικεντρώνεται στο media planning και media buying.

H νίκη είναι πολύ σημαντική για το Publicis, αφού θα αναπτύξει το ρόστερ του στην αυτοκινητοβιομηχανία με την προσθήκη των 14 brands του PSA Group.

To Publicis, που είχε κερδίσει τον Fiat-Chrysler λογαριασμό το 2016, πλέον θα χειρίζεται όλη τη διαφήμιση για την Stellantis στην Αμερική, Καναδά και Ευρώπη, για όλα τα brands αυτοκινήτου, συμπεριλαμβανομένων των Chrysler, Jeep, Dodge, Fiat, Alfa Romeo και Maserati.

Το Ad Age Datacenter υπολογίζει πως η Stellantis επένδυσε 4,2 δισεκατομμύρια δολάρια στη διαφήμιση διεθνώς το 2020.
TAGS: Publicis