To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην WPP Media η Reckitt για την Ευρώπη

Στην WPP Media η Reckitt για την Ευρώπη
Η Reckitt επέλεξε την WPP Media για το media planning and buying σε 21 ευρωπαϊκές αγορές. Οι εκτιμώμενες δαπάνες για media στις αγορές αυτές ανέρχονται φέτος σε συνολικά 720 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία COMvergence. Επί του παρόντος, τη δραστηριότητα διαχειρίζονται πολλαπλά agencies, και οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2026. Η νίκη αυτή είναι η δεύτερη μεγάλη επιτυχία για την WPP τους τελευταίους μήνες - τον Αύγουστο η εταιρεία κέρδισε τον παγκόσμιο media λογαριασμό της Mastercard, ύψους 180 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αυτές οι επιτυχίες αντισταθμίζουν εν μέρει αρκετές μεγάλες απώλειες της WPP Media φέτος, μεταξύ των οποίων οι media λογαριασμοί της The Coca-Cola Co. για τη Βόρεια Αμερική και της Mars σε παγκόσμιο επίπεδο. Η WPP ανέφερε ότι θα εξυπηρετήσει το λογαριασμό της Reckitt μέσω ενός ολοκληρωμένου μοντέλου που συνδυάζει τοπική τεχνογνωσία με το AI-βασισμένο λειτουργικό σύστημα μάρκετινγκ WPP Open.

«Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στην απλοποίηση του τρόπου με τον οποίο κάνουμε μάρκετινγκ και στη διασφάλιση ότι η στρατηγική και η εκτέλεση των media λειτουργούν ως ένα», δήλωσε ο Ryan Dullea, Chief Category Growth Officer της Reckitt, προσθέτοντας ότι «η απόφαση αυτή αντικατοπτρίζει τη φιλοδοξία μας να επιτύχουμε μεγαλύτερη συνέπεια, αποδοτικότητα και κλίμακα στις αγορές, επιτρέποντάς μας να παραδίδουμε πιο ενοποιημένες, δεδομενοκεντρικές καμπάνιες που θα επιταχύνουν την ανάπτυξη των εμπορικών μας σημάτων».
TAGS: WPP