To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στην WPP Media τα media της Henkel στην Ευρώπη

Στην WPP Media τα media της Henkel στην Ευρώπη
Η WPP ανακοίνωσε ότι η WPP Media έχει αναλάβει το ενοποιημένο έργο διαχείρισης των media για τη Henkel Consumer Brands σε όλη την Ευρώπη. Η διευρυμένη αυτή εντολή περιλαμβάνει την ευθύνη για τις μάρκες Persil, Perwoll, Bref, Schwarzkopf και Syoss σε 30 αγορές.

Η απόφαση σηματοδοτεί την ενίσχυση της ήδη επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ WPP και Henkel στην Ευρώπη, τη μεγαλύτερη γεωγραφική αγορά της Henkel, προσθέτοντας 13 νέες αγορές στις 17 ευρωπαϊκές αγορές που είχε αναλάβει η WPP Media στα τέλη του 2024. Το αποδεδειγμένο ιστορικό συνεργασίας και αποτελεσματικότητας της WPP Media μέσω της WPP Open -της έξυπνης πλατφόρμας μάρκετινγκ της WPP- αποτέλεσε καθοριστικό παράγοντα στην απόφαση της Henkel.

Η πλατφόρμα θα επιτρέψει μια γρήγορη και ομαλή μετάβαση για τις νεοενταγμένες αγορές. Η ανταγωνιστική αξιολόγηση, η οποία ξεκίνησε τον Ιούνιο, επικεντρώθηκε στον επαναπροσδιορισμό του μέλλοντος των μέσων και στην προώθηση της ανάπτυξης σε ένα περιβάλλον ενισχυμένο από την τεχνητή νοημοσύνη. Η επιτυχημένη στρατηγική της WPP Media βασίστηκε σε καινοτόμους τρόπους εργασίας, αναδιαμορφωμένους ρόλους και αδιάκοπη εστίαση στην παροχή αξίας.

Η WPP Media θα ηγηθεί της ψηφιακής ενεργοποίησης των media της Henkel σε όλες τις 30 ευρωπαϊκές αγορές από το Ντίσελντορφ και το Λονδίνο, με μια ειδική ομάδα που θα επικεντρώνεται στην επίτευξη συνεργειών και εταιρικής διακυβέρνησης, ενώ θα συνεργάζεται με τις τοπικές αγορές για τη διαχείριση τοπικών σχέσεων.
TAGS: WPP