Στις 17 και 18 Οκτωβρίου το Golden Drum Festival
To 26o Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Golden Drum
θα πραγματοποιηθεί στη Σλοβενία και πιο συγκεκριμένα στην
πόλη Portorož, από τις 17 ως τις
18 Οκτωβρίου 2019.
Το Hotel Slovenija θα φιλοξενήσει τους φίλους των Golden Drum, που θα τους ενώσει με το σλόγκαν «Creativity 4 Change». Οι αιτήσεις συμμετοχής μπορούν να κατατεθούν ως τις 13 Αυγούστου και η Mastercard θα είναι χορηγός του φεστιβάλ, το οποίο για δεύτερη φορά θα είναι cashless.
Τα έργα που θα κατατεθούν στην κατηγορία WHY θα κριθούν από μια επιτροπή με επικεφαλής τον Álvaro Rodrigues, Chief Executive Officer & Chief Creative Officer της Fullpack. Παράλληλα, η Tiffany Rolfe, Executive Vice President και Chief Creative Officer της R/GA, θα είναι υπεύθυνη για τις αιτήσεις που θα αφορούν την κατηγορία WHAT, ενώ την κάθε επιτροπή θα απαρτίζουν δέκα επαγγελματίες του χώρου.
Η παράδοση των «Young Drummers» συνεχίζεται με τη συμμετοχή ατόμων που είναι κάτω από 30 ετών. Τα φετινά Golden Drum θα φιλοξενήσουν περισσότερους από 40 διεθνείς ομιλητές, που θα παρουσιάσουν όλες τις θετικές αλλαγές σε διαφορετικούς τομείς της διαφήμισης.
Το Hotel Slovenija θα φιλοξενήσει τους φίλους των Golden Drum, που θα τους ενώσει με το σλόγκαν «Creativity 4 Change». Οι αιτήσεις συμμετοχής μπορούν να κατατεθούν ως τις 13 Αυγούστου και η Mastercard θα είναι χορηγός του φεστιβάλ, το οποίο για δεύτερη φορά θα είναι cashless.
Τα έργα που θα κατατεθούν στην κατηγορία WHY θα κριθούν από μια επιτροπή με επικεφαλής τον Álvaro Rodrigues, Chief Executive Officer & Chief Creative Officer της Fullpack. Παράλληλα, η Tiffany Rolfe, Executive Vice President και Chief Creative Officer της R/GA, θα είναι υπεύθυνη για τις αιτήσεις που θα αφορούν την κατηγορία WHAT, ενώ την κάθε επιτροπή θα απαρτίζουν δέκα επαγγελματίες του χώρου.
Η παράδοση των «Young Drummers» συνεχίζεται με τη συμμετοχή ατόμων που είναι κάτω από 30 ετών. Τα φετινά Golden Drum θα φιλοξενήσουν περισσότερους από 40 διεθνείς ομιλητές, που θα παρουσιάσουν όλες τις θετικές αλλαγές σε διαφορετικούς τομείς της διαφήμισης.