To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στις Accenture και Spark44 το global marketing της JLR

Στις Accenture και Spark44 το global marketing της JLR
Η Jaguar Land Rover ανέθεσε στην Accenture Interactive να ενώσει δυνάμεις με τη Spark44, το εδώ και 10 χρόνια in-house ad agency της JLR, καθώς η εταιρεία στοχεύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του global marketing της.

Η Accenture Interactive, ο ψηφιακός βραχίονας της διεθνούς εταιρείας συμβουλευτικών υπηρεσιών, ορίστηκε να βοηθήσει την JLR να προσφέρει ένα «πιο προσωποποιημένο customer experience, με τη δημιουργικότητα και την τεχνολογία στον πυρήνα του».

Η JLR θέλει να δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο στο οποίο οι Spark44 και η Accenture Interactive θα συνεργάζονται, με την πρώτη να ηγείται στο creative strategy και execution και τη δεύτερη να διανέμει στρατηγική customer experience σε διαφορετικά media πλατφόρμες, όπως και να βελτιώνει τη διαδικασία αγοράς και την εμπειρία της ιδιοκτησίας αυτοκινήτου.

Αυτό σημαίνει πως η JLR θα κάνει χρήση της SynOps πλατφόρμας της Accenture Operations, η οποία θα ενεργοποιήσει «τεχνητής νοημοσύνης insights και υψηλά αυτοματοποιημένη παραγωγή σε όλο τον κόσμο».