Στο global gaming εστιάζει η We Are Social
Η We Are Social, που ανήκει στην
BlueFocus International της Κίνας, λασάρει νέα global gaming και
esports «προσφορά». Το We Are
Social Gaming θα λειτουργήσει
ως μια παγκόσμια ομάδα περισσότερων από 20 gaming και esports
experts που θα εργάζονται σε όλο
το portfolio των πελατών
του agency. Η ομάδα
θα είναι υπό την καθοδήγηση του Global Chief
Strategy Officer, Mobbie
Nazir, της Singapore
Chief Executive, Christina Chong,
του Regional Lead for the EU Area,
Stefano Maggi, και της Australia
Chief Executive, Suzie Shaw. Η τεχνογνωσία τους θα ενταθεί μέσω
νέων διορισμών καθώς και εκπαίδευσης για το ήδη υπάρχον προσωπικό,
σύμφωνα με την εταιρεία.
Το We Are Social Gaming θα συνεργαστεί με brands σε τέσσερις βασικούς τομείς παράλληλα με όλες τις υπάρχουσες δυνατότητές του: Κατανόηση της κουλτούρας του gaming, ενίσχυση εμπειριας του gaming, πλοήγηση στο gaming οικοσύστημα και μεγιστοποίηση της επιρροής του gaming. Η We Are Social έχει ήδη συνεργαστεί με brands σε αυτόν το χώρο με πρόσφατους πελάτες τις Activision, Riot Games, Sony, Twitch, G2 και Fnatic. Τα τελευταία χρόνια δημιούργησε επίσης καμπάνιες εστιάζοντας στο gaming για τις Uber Eats, Vodafone και Renault.
Ο Co-Founder και Group Chief Executive της We Are Social, Nathan McDonald, ανέφερε σχετικά: «Σήμερα η ''προσφορά'' μας στο gaming βρίσκεται παράλληλα με τις social δυνατότητές μας, ενώ στο εγγύς μέλλον θα είναι ένα με αυτές» και πρόσθεσε: «φιλοδοξία μας είναι ολόκληρη η global ομάδα μας να είναι τόσο παθιασμένη και ικανή στο gaming όσο και στα social, βοηθώντας όλους τους πελάτες μας, από οποιονδήποτε κλάδο, να έχουν επιρροή σε αυτόν τον ταχέως εξελισσόμενο χώρο».
Το We Are Social Gaming θα συνεργαστεί με brands σε τέσσερις βασικούς τομείς παράλληλα με όλες τις υπάρχουσες δυνατότητές του: Κατανόηση της κουλτούρας του gaming, ενίσχυση εμπειριας του gaming, πλοήγηση στο gaming οικοσύστημα και μεγιστοποίηση της επιρροής του gaming. Η We Are Social έχει ήδη συνεργαστεί με brands σε αυτόν το χώρο με πρόσφατους πελάτες τις Activision, Riot Games, Sony, Twitch, G2 και Fnatic. Τα τελευταία χρόνια δημιούργησε επίσης καμπάνιες εστιάζοντας στο gaming για τις Uber Eats, Vodafone και Renault.
Ο Co-Founder και Group Chief Executive της We Are Social, Nathan McDonald, ανέφερε σχετικά: «Σήμερα η ''προσφορά'' μας στο gaming βρίσκεται παράλληλα με τις social δυνατότητές μας, ενώ στο εγγύς μέλλον θα είναι ένα με αυτές» και πρόσθεσε: «φιλοδοξία μας είναι ολόκληρη η global ομάδα μας να είναι τόσο παθιασμένη και ικανή στο gaming όσο και στα social, βοηθώντας όλους τους πελάτες μας, από οποιονδήποτε κλάδο, να έχουν επιρροή σε αυτόν τον ταχέως εξελισσόμενο χώρο».