To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στο Super Bowl του NFL η Heineken 0.0.

Στο Super Bowl του NFL η Heineken 0.0.

Η Heineken προωθεί την μπύρα της χωρίς αλκοόλ, τη Heineken 0.0. και θα έχει παρουσία στο Super Bowl με διαφημιστικό σποτ από την Le Pub. Αυτή είναι η πρώτη φορά που μια εταιρεία ζυθοποιίας διαφημίζει μια μπύρα χωρίς αλκοολ στο μεγάλο παιχνίδι.

Το δημιουργικό της καμπάνιας επικεντρώνεται στην επερχόμενη ταινία «Ant-Man and The Wasp: Quantumania», η οποία κάνει πρεμιέρα μια εβδομάδα μετά το Super Bowl.


Το σποτ λανσάρεται καθώς η παγκόσμια αγορά μπύρας χωρίς αλκοόλ αυξήθηκε στα 20 δισεκατομμύρια δολάρια το 2022, σύμφωνα με το GMI Insights, το οποίο προβλέπει ότι η αγορά θα μπορούσε να φτάσει τα 40 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2032.


Ο Gerry Khermouch, συντάκτης του Beverage Business Insights, ανέφερε ότι «η τάση παραμένει ισχυρή επειδή ταυτίζεται το προϊόν και με νεότερους καταναλωτές αλλά απευθύνεται  ακόμη και σε αυτούς που πίνουν αλκοόλ» και πρόσθεσε: «τα προϊόντα γίνονται όλο και πιο αξιόπιστα, αν και υπάρχει ακόμη δουλειά να γίνει σε τομείς όπως το κρασί και το ουίσκι».