Stoli: Παγκόσμια ανάθεση στη Fold7

Το brand βότκας Stoli επέλεξε τη
Fold7 ως το agency της για δημιουργικό και στρατηγική σε παγκόσμιο
επίπεδο, μετά από σχετικό spec που
ξεκίνησε τον Δεκέμβριο. Η Fold7
ξεκίνησε ήδη να εργάζεται για μια
relaunch καμπάνια σε βασικές αγορές στη Βρετανία, στις ΗΠΑ και στην
περιοχή της EMEA.
Ο Guilherme Brun, creative & brand engagement lead της Stoli, δήλωσε ότι το brand «στοχεύει να ανακτήσει την κυριαρχία του ως πολιτιστικό icon». Το brand με έδρα τη Λετονία ήταν γνωστό ως Stolichnaya έως ότου άλλαξε το όνομά πέρυσι, για να ακούγεται «λιγότερο ρωσικό», προκειμένου να αποτρέψει το μποϊκοτάζ των καταναλωτών στον απόηχο της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Ο Brun πρόσθεσε: «Ερωτευτήκαμε το στρατηγικό όραμα που δημιούργησε η Fold7 για τη Stoli και πιστεύουμε ότι αυτή η συνεργασία θα αλλάξει το παιχνίδι - η ομάδα κατάλαβε πραγματικά τις προκλήσεις μας και το κοινό μας». Το τελευταίο agency που συνεργάστηκε με το brand ήταν η FF New York, η οποία δημιούργησε μια παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Loud and clear» σε τηλεοπτικά, ψηφιακά, κοινωνικά και έντυπα μέσα το 2018.
Προηγούμενες συνεργασίες περιλαμβάνουν τη The Martin Agency της IPG και την Ogilvy του ομίλου WPP. Το 2022, το brand συνεργάστηκε με τον Νεοϋορκέζο φωτογράφο Jason Naylor και την Thom Kerr Studios στην καμπάνια «Liberate your spirit».
Η Yelena Gaufman, επικεφαλής στρατηγικής της Fold7, δήλωσε: «Είχαμε χημεία από την αρχή, με κοινή φιλοδοξία να ταρακουνήσουμε την κατηγορία της βότκας. Μια νέα γενιά ποτών έρχεται και η Stoli βρίσκεται σε εξαιρετική θέση να ηγηθεί αυτής της εμπειρίας και να δημιουργήσει μια σύνδεση».
Ο Guilherme Brun, creative & brand engagement lead της Stoli, δήλωσε ότι το brand «στοχεύει να ανακτήσει την κυριαρχία του ως πολιτιστικό icon». Το brand με έδρα τη Λετονία ήταν γνωστό ως Stolichnaya έως ότου άλλαξε το όνομά πέρυσι, για να ακούγεται «λιγότερο ρωσικό», προκειμένου να αποτρέψει το μποϊκοτάζ των καταναλωτών στον απόηχο της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Ο Brun πρόσθεσε: «Ερωτευτήκαμε το στρατηγικό όραμα που δημιούργησε η Fold7 για τη Stoli και πιστεύουμε ότι αυτή η συνεργασία θα αλλάξει το παιχνίδι - η ομάδα κατάλαβε πραγματικά τις προκλήσεις μας και το κοινό μας». Το τελευταίο agency που συνεργάστηκε με το brand ήταν η FF New York, η οποία δημιούργησε μια παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Loud and clear» σε τηλεοπτικά, ψηφιακά, κοινωνικά και έντυπα μέσα το 2018.
Προηγούμενες συνεργασίες περιλαμβάνουν τη The Martin Agency της IPG και την Ogilvy του ομίλου WPP. Το 2022, το brand συνεργάστηκε με τον Νεοϋορκέζο φωτογράφο Jason Naylor και την Thom Kerr Studios στην καμπάνια «Liberate your spirit».
Η Yelena Gaufman, επικεφαλής στρατηγικής της Fold7, δήλωσε: «Είχαμε χημεία από την αρχή, με κοινή φιλοδοξία να ταρακουνήσουμε την κατηγορία της βότκας. Μια νέα γενιά ποτών έρχεται και η Stoli βρίσκεται σε εξαιρετική θέση να ηγηθεί αυτής της εμπειρίας και να δημιουργήσει μια σύνδεση».