To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Stoli: Παγκόσμια ανάθεση στη Fold7

Stoli: Παγκόσμια  ανάθεση στη Fold7
Το brand βότκας Stoli επέλεξε τη Fold7 ως το agency της για δημιουργικό και στρατηγική σε παγκόσμιο επίπεδο, μετά από σχετικό spec που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο. Η Fold7 ξεκίνησε ήδη να εργάζεται για μια relaunch καμπάνια σε βασικές αγορές στη Βρετανία, στις ΗΠΑ και στην περιοχή της EMEA.
Ο Guilherme Brun, creative & brand engagement lead της Stoli, δήλωσε ότι το brand «στοχεύει να ανακτήσει την κυριαρχία του ως πολιτιστικό icon». Το brand με έδρα τη Λετονία ήταν γνωστό ως Stolichnaya έως ότου άλλαξε το όνομά πέρυσι, για να ακούγεται «λιγότερο ρωσικό», προκειμένου να αποτρέψει το μποϊκοτάζ των καταναλωτών στον απόηχο της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.
Ο Brun πρόσθεσε: «Ερωτευτήκαμε το στρατηγικό όραμα που δημιούργησε η Fold7 για τη Stoli και πιστεύουμε ότι αυτή η συνεργασία θα αλλάξει το παιχνίδι - η ομάδα κατάλαβε πραγματικά τις προκλήσεις μας και το κοινό μας». Το τελευταίο agency που συνεργάστηκε με το brand ήταν η FF New York, η οποία δημιούργησε μια παγκόσμια καμπάνια με τίτλο «Loud and clear» σε τηλεοπτικά, ψηφιακά, κοινωνικά και έντυπα μέσα το 2018.
Προηγούμενες συνεργασίες περιλαμβάνουν τη The Martin Agency της IPG και την Ogilvy του ομίλου WPP. Το 2022, το brand συνεργάστηκε με τον Νεοϋορκέζο φωτογράφο Jason Naylor και την Thom Kerr Studios στην καμπάνια «Liberate your spirit».
Η Yelena Gaufman, επικεφαλής στρατηγικής της Fold7, δήλωσε: «Είχαμε χημεία από την αρχή, με κοινή φιλοδοξία να ταρακουνήσουμε την κατηγορία της βότκας. Μια νέα γενιά ποτών έρχεται και η Stoli βρίσκεται σε εξαιρετική θέση να ηγηθεί αυτής της εμπειρίας και να δημιουργήσει μια σύνδεση».