Stoli: Στο τελικό στάδιο το παγκόσμιο review

Η Stoli, το brand βότκας με έδρα
τη Λετονία, η οποία πρόσφατα
υπέστη μποϊκοτάζ από τη Δύση
λόγω του ρωσικού της ονόματος,
«τρέχει» παγκόσμια αναθεώρηση για δημιουργικό agency. Το
brand, που διαθέτει πορεία 85
χρόνων, ονομαζόταν Stolichnaya
μέχρι την εισβολή της Ρωσίας
στην Ουκρανία
τον περασμένο
Φεβρουάριο,
που οδήγησε
στην αλλαγή
του ονόματος.
Η αλλαγή ήταν μέρος μιας «επίθεσης » δημοσίων σχέσεων, για να υπογραμμιστεί η ανεξαρτησία του brand, αφού οι Aμερικανοί καταναλωτές άρχισαν να μποϊκοτάρουν το προϊόν. Δεν είναι σαφές εάν υπάρχει κάποια εταιρεία που να χειρίζεται τη δεδομένη στιγμή το λογαριασμό, την οποία αφορά η αναθεώρηση. Το τελευταίο agency το οποίο φαίνεται να εργαζόταν για το brand ήταν η FF New York, η οποία δημιούργησε μια παγκόσμια καμπάνια με την ονομασία «Loud and clear» σε τηλεοπτικά, ψηφιακά, social μέσα και έντυπα μέσα το 2018.
Πρωτύτερα, το brand είχε συνεργασίες με τη The Martin Agency της IPG και την Ogilvy του ομίλου επικοινωνίας WPP. Η πιο πρόσφατη δραστηριότητα της Stoli ήταν φέτος όταν ο καλλιτέχνης και δημιουργικός διευθυντής στην Νέα Υόρκη, Jason Naylor, δημιούργησε ένα limited-edition σχέδιο μπουκαλιού με λάμψη στο σκοτάδι που δίνει έμφαση στην αγάπη και τη θετικότητα για το θέμα της καμπάνιας «Liberate your spirit» .
Η αναθεώρηση βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο, σύμφωνα με τον global creative and brand engagement lead της Stoli, Guilherme Brun.
Η αλλαγή ήταν μέρος μιας «επίθεσης » δημοσίων σχέσεων, για να υπογραμμιστεί η ανεξαρτησία του brand, αφού οι Aμερικανοί καταναλωτές άρχισαν να μποϊκοτάρουν το προϊόν. Δεν είναι σαφές εάν υπάρχει κάποια εταιρεία που να χειρίζεται τη δεδομένη στιγμή το λογαριασμό, την οποία αφορά η αναθεώρηση. Το τελευταίο agency το οποίο φαίνεται να εργαζόταν για το brand ήταν η FF New York, η οποία δημιούργησε μια παγκόσμια καμπάνια με την ονομασία «Loud and clear» σε τηλεοπτικά, ψηφιακά, social μέσα και έντυπα μέσα το 2018.
Πρωτύτερα, το brand είχε συνεργασίες με τη The Martin Agency της IPG και την Ogilvy του ομίλου επικοινωνίας WPP. Η πιο πρόσφατη δραστηριότητα της Stoli ήταν φέτος όταν ο καλλιτέχνης και δημιουργικός διευθυντής στην Νέα Υόρκη, Jason Naylor, δημιούργησε ένα limited-edition σχέδιο μπουκαλιού με λάμψη στο σκοτάδι που δίνει έμφαση στην αγάπη και τη θετικότητα για το θέμα της καμπάνιας «Liberate your spirit» .
Η αναθεώρηση βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο, σύμφωνα με τον global creative and brand engagement lead της Stoli, Guilherme Brun.