To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στον αέρα η νέα παγκόσμια φθινοπωρινή καμπάνια της Gap

Στον αέρα η νέα παγκόσμια φθινοπωρινή καμπάνια της Gap

Η Gap εστιάζει στη δύναμη της «ατομικότητας» με την νέα φθινοπωρινή της καμπάνια, «στρατολογώντας» μια ομάδα πέντε «διαμορφωτών του πολιτισμού», τους ‘culture shapers’ με επικεφαλή την ηθοποιό Selma Blair.
Η καμπάνια  με τίτλο «Icons» παρουσιάζει μια νέα σειρά οργανικών υφασμάτων που παράγονται με τεχνικές εξοικονόμησης νερού που «ντύνουν» γνωστά ονόματα όπως τον ερμηνευτή Labyrinth, το μοντέλο Cameron Russell και τον ηθοποιό Lucky Blue Smith, «για να εντυπωσιάσουν χωρίς να βλάψουν τον πλανήτη».
Η ποικιλόμορφη ομάδα ατόμων περιλαμβάνει επίσης την οδηγό αγώνων Toni Breidinger. Η Mary Alderete, παγκόσμια επικεφαλής του Gap Marketing, δήλωσε: «Η Gap Icons περιλαμβάνει επίσης άτομα που ξεχωρίζουν όπως η Selma Blair, η οποία πρωτοπορεί στην αλλαγή καθώς βρίσκεται στο δικό της ταξίδι με τη σκλήρυνση κατά πλάκας, και ο Labrinth, ένας καλλιτέχνης που συνδέει πολιτισμούς και κοινότητες μέσω της μουσικής».
Για να συμπληρώσει αυτή τη δραστηριότητα, η Gap προσκαλεί καλλιτέχνες να δημιουργήσουν ένα νέο λογότυπο για το brand μόδας, με τρία κορυφαία σχέδια που θα γίνουν NFT και hoodies, τα οποία θα πωλούνται στο διαδίκτυο. Η ενέργεια ακολουθεί μια δύσκολη περίοδο για την εταιρεία, η οποία αναγκάστηκε να κλείσει και τα 81 καταστήματά της στη Βρετανία..

TAGS: GAP