To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στον αέρα η νέα παγκόσμια καμπάνια της Sprite, «Heat Happens»

Στον αέρα η νέα παγκόσμια καμπάνια της Sprite, «Heat Happens»

Η Coca-Cola λανσάρει την πρώτη της παγκόσμια διαφημιστική πλατφόρμα για το brand της Sprite το οποίο αγγίζει τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε αξία. Η νέα καμπάνια «Heat Happens» θα τρέξει σε 200 αγορές, μαζί με ένα νέο λογότυπο για την Sprite και νέα οπτική ταυτότητα. Η καμπάνια είναι η πρώτη που δημιουργήθηκε από την αρχή από την ομάδα Open X του ομίλου WPP.
Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε στον κόσμο, μια κρύα Sprite είναι το «αντίδοτο» για όταν... «Heat Happens», σύμφωνα με το concept. Η νέα καμπάνια κάνει πρεμιέρα στις ΗΠΑ και την Ινδία αυτόν τον μήνα και αναφέρει ότι ο κόσμος είναι πιο «ζεστός» από ποτέ, τόσο με τη «σωματική» όσο και από την ψυχική έννοια. «Ο καλύτερος τρόπος για να παραμείνετε ψύχραιμοι είναι να ανοίξετε μια Sprite», σύμφωνα με τη νέα καμπάνια, η οποία θα τρέξει στις 200 αγορές και περιοχές όπου είναι διαθέσιμο το αναψυκτικό.
Η νέα καμπάνια είναι η πρώτη προσπάθεια που δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου από τη νέα ομάδα Open X του δικτύου WPP μετά την ανάληψη του λογαρισμού αξίας 4 δις δολαρίων, τον Νοέμβριο του 2021. Η συσκευασία της Sprite περιλαμβάνει μαζί με το νέο λογότυπο, απλοποιημένα γραφικά και αυξημένη εστίαση στη βιωσιμότητα. Συγκεκριμένα, το brand καταργεί σταδιακά τα αναγνωρίσιμα πράσινα πλαστικά μπουκάλια και τα αντικαθιστά με διάφανα μπουκάλια, τα οποία είναι πιο εύκολο να ανακυκλωθούν. Τα μπουκάλια θα διαθέτουν επίσης μια παρότρυνση για δράση που θα αναγράφει: «Ανακυκλώστε με».

TAGS: Sprite