Στον κόσμο του metaverse μπαίνουν και τα Wendy’s

Η Wendy's είναι το νέο brand
που λανσάρει καμπάνια στο
metaverse ως μέσο προώθησης και
engagement. Εισχωρώντας στην
εικονική δράση, παρουσιάζει το
«Wendyverse», μια
εμπειρία εικονικής
πραγματικότητας
(VR) που βρίσκεται
στην πλατφόρμα
Horizon Worlds της
Meta.
Αν και οι επισκέπτες του Wendyverse δεν θα μπορούν να απολαύσουν ένα Frosty ή να δαγκώσουν ένα Baconater, το brand ελπίζει ότι η νέα εικονική τοποθεσία του θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία που θα ενθαρρύνει το engagement, ειδικά μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. «Δημιουργώντας μια νέα μορφή κοινότητας, το ‘Wendyverse’ θα προσφέρει στους fans τη συναρπαστική ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους μέσα στο QSR [εστιατόριο γρήγορης εξυπηρέτησης] Queen, με τρόπους που δεν έχουν ξαναδεί», ανέφερε το brand σε σχετική δήλωση.
Η νέα κίνηση στο metaverse περιγράφεται ως «η πρώτη φάση», υποδηλώνοντας μια συνεχιζόμενη καμπάνια με πολλαπλές ενέργειες.
Αν και οι επισκέπτες του Wendyverse δεν θα μπορούν να απολαύσουν ένα Frosty ή να δαγκώσουν ένα Baconater, το brand ελπίζει ότι η νέα εικονική τοποθεσία του θα προσφέρει μια μοναδική εμπειρία που θα ενθαρρύνει το engagement, ειδικά μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. «Δημιουργώντας μια νέα μορφή κοινότητας, το ‘Wendyverse’ θα προσφέρει στους fans τη συναρπαστική ευκαιρία να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους μέσα στο QSR [εστιατόριο γρήγορης εξυπηρέτησης] Queen, με τρόπους που δεν έχουν ξαναδεί», ανέφερε το brand σε σχετική δήλωση.
Η νέα κίνηση στο metaverse περιγράφεται ως «η πρώτη φάση», υποδηλώνοντας μια συνεχιζόμενη καμπάνια με πολλαπλές ενέργειες.