To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Στρατηγική συμμαχία Renault και Publicis

Στρατηγική συμμαχία Renault και Publicis
Στρατηγική συμμαχία Renault και Publicis Στρατηγική συνεργασία με το Publicis Groupe και το newsdesk Relaxnews του διαφημιστικού ομίλου ανακοίνωσε η Groupe Renault.

Στόχος της συνεργασίας είναι να δημιουργηθεί η πρώτη παγκόσμια πλατφόρμα περιεχομένου (editorial content) για ζητήματα mobility, προσφέροντας μια νέα διάσταση στο concept AEX (Augmented Editorial Experience), που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Challenges Group το 2017 και παρουσιάστηκε στην τελευταία Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Mε την έλευση των διασυνδεδεμένων και αυτόνομων οχημάτων, το Groupe Renault επιταχύνει την ανάπτυξη μιας νέας στρατηγικής δραστηριότητας. Επιδίωξή της είναι να προσφέρει στους χρήστες μια άκρως ενδιαφέρουσα εμπειρία, εμπλουτισμένη με επιμελημένο και προσωποποιημένο περιεχόμενο, η αξία του οποίου θα προσφέρει έναν πραγματικό παράγοντα διαφοροποίησης όσον αφορά την επιλογή αγοράς και χρήσης οχήματος.

Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής συμφωνίας, το Relaxnews -το newsdesk που απέκτησε ο όμιλος Publicis τον Μάιο του 2015- θα συνεισφέρει στην επιτάχυνση του project AEX, προσφέροντας το δίκτυο των συνεργατών του, την εξειδίκευση του σαν news agency σε επίπεδο στρατηγικής, τεχνολογίας και περιεχομένου καθώς και τις δεξιότητες των ομάδων του που ήδη συμμετέχουν στην προσπάθεια.

Επιπρόσθετα, η Publicis Sapient θα υποστηρίξει σε τεχνικό επίπεδο τους εμπλεκόμενους στην παρουσίαση της πλατφόρμας σε ζητήματα UX (user interface), τεχνολογίας και project management.
TAGS: Publicis