To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Super Bowl: Ξεχωρίζει στον social buzz η P&G

Super Bowl: Ξεχωρίζει στον social buzz η P&G
Super Bowl: Ξεχωρίζει στον social buzz η P&G

Η διαφήμιση της Procter & Gamble με τίτλο “#LikeAGirl” είναι εκείνη που ηγείται στις πρώτες μετρήσεις, σχετικά με τον social αντίκτυπο (buzz) που προκάλεσε κατά την προβολή της στο κυριακάτικο Super Bowl.

Με τη χρήση της λύσης Marketing Cloud, η Adobe προχώρησε στην ανάλυση περισσότερων των τεσσάρων εκατομμυρίων Media αναφορών σε Facebook, Instagram, Twitter, Google+, YouTube, Tumblr, Flickr, Reddit, oursquare, Wordpress, Disqus, VK, Dailymotion, Metacafe, αλλά και σε blogs, ώστε να βρει το σποτ με τον μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Αυτό της Procter & Gamble ξεχώρισε στις πρώτες μετρήσεις, με περισσότερες από 400.000 αναφορές (mentions), ενώ δημιούργησε παράλληλα το υψηλότερο θετικό συναίσθημα μεταξύ των social media αναφορών, με το 84% να επικεντρώνεται σε συναισθήματα θαυμασμού και χαράς, σύμφωνα με την Tech Crunch.

Παράλληλα, η Adobe βρήκε πως το διαφημιστικό της Nissan ήταν εκείνο που πέτυχε τη μεγαλύτερη δυνατή απήχηση, καθώς πάνω από το 55% του αντίκτυπου που δημιούργησε, προήλθε εκτός Ηνωμένων Πολιτειών.