Swarovski: Στην Zenith τα media για 33 αγορές

Η Swarovski ανέθεσε το λογαριασμό της media στη Zenith του Publicis Groupe μετά από σχετικό review. Η Zenith θα είναι υπεύθυνη για το media planning and buying σε 33 αγορές, συμπεριλαμβανομένων της Βρετανίας, της Ευρώπης, των ΗΠΑ και της περιφέρειας Ασίας - Ειρηνικού.
Η Swarovski ξεκίνησε την αναθεώρηση τον Ιούνιο με την υποστήριξη της Auditstar. Η Zenith θα αναλάβει το λογαριασμό την 1η Ιανουαρίου 2023 από τη Havas Media, που χειρίζεται αυτήν την στιγμή το λογαριασμό.
Η Swarovski εκτιμάται ότι επενδύει 140 εκατομμύρια δολάρια σε media παγκοσμίως, σύμφωνα με τα στοιχεία του COMvergence. Η Zenith έχει επιφορτιστεί με την «καθοδήγηση συνεργειών μεταξύ του brand και της απόδοσης, ενώ παράλληλα θα βελτιώσει την εμπειρία των καταναλωτών, για να επιταχύνει την επιχειρηματική ανάπτυξη για τη Swarovski».
Ο επικεφαλής των media της Publicis Groupe, Gerry Boyle, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τη Swarovski σε αυτό το νέο κεφάλαιο ανάπτυξης και σύνδεσης με την επόμενη γενιά καταναλωτών».
Η Swarovski ξεκίνησε την αναθεώρηση τον Ιούνιο με την υποστήριξη της Auditstar. Η Zenith θα αναλάβει το λογαριασμό την 1η Ιανουαρίου 2023 από τη Havas Media, που χειρίζεται αυτήν την στιγμή το λογαριασμό.
Η Swarovski εκτιμάται ότι επενδύει 140 εκατομμύρια δολάρια σε media παγκοσμίως, σύμφωνα με τα στοιχεία του COMvergence. Η Zenith έχει επιφορτιστεί με την «καθοδήγηση συνεργειών μεταξύ του brand και της απόδοσης, ενώ παράλληλα θα βελτιώσει την εμπειρία των καταναλωτών, για να επιταχύνει την επιχειρηματική ανάπτυξη για τη Swarovski».
Ο επικεφαλής των media της Publicis Groupe, Gerry Boyle, δήλωσε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε με τη Swarovski σε αυτό το νέο κεφάλαιο ανάπτυξης και σύνδεσης με την επόμενη γενιά καταναλωτών».