Συμφωνία της Novatiq με τη Superchip
Eπέκταση στην αγορά Ιαπωνίας και Aσίας - Ειρηνικού.
Μία σημαντική συνεργασία με τη Supership Holdings, εταιρεία-ηγέτης στην Ιαπωνία στο χώρο του data-driven digital advertising, ανακοίνωσε η Novatiq. H συμφωνία θα βρει τη βρετανική start-up και την κινεζική εταιρεία να δημιουργούν ένα πολυεθνικό και πολυετές deal, για να αναπτύξουν μια πλήρως privacy-compliant διαφημιστική πλατφόρμα. Η κατοχυρωμένη τεχνολογία που έχει αναπτύξει η Novatiq, χρησιμοποιεί network customer intelligence για εξακρίβωση των στοιχείων του χρήστη. ώστε να ξεπερνά
τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία της διαφήμισης ως αποτέλεσμα της κατάργησης των third-party cookies. Η ένωση της Νovatiq Fusion πλατφόρμας με τη Supership AdGeneration λύση δημιουργεί ένα endtoend οικοσύστημα για people-based identity και audience activation.
Χρησιμοποιεί first party data, για να προσφέρει ένα πολύ βελτιωμένο customer experience και να προωθεί την ηθική της διαφήμισης ως μία υπηρεσία. Η συνεργασία λανσαρίστηκε αρχικά στην Ιαπωνία, με τη συνεργασία να θεσπίζει τη Superchip ως προτεινόμενο συνεργάτη στην περιοχή Ασίας - Ειρηνικού, με την επέκταση της πλατφόρμας της Novatiq σε περισσότερες χώρες να ξεκινά αυτήν τη χρονιά.
Μία σημαντική συνεργασία με τη Supership Holdings, εταιρεία-ηγέτης στην Ιαπωνία στο χώρο του data-driven digital advertising, ανακοίνωσε η Novatiq. H συμφωνία θα βρει τη βρετανική start-up και την κινεζική εταιρεία να δημιουργούν ένα πολυεθνικό και πολυετές deal, για να αναπτύξουν μια πλήρως privacy-compliant διαφημιστική πλατφόρμα. Η κατοχυρωμένη τεχνολογία που έχει αναπτύξει η Novatiq, χρησιμοποιεί network customer intelligence για εξακρίβωση των στοιχείων του χρήστη. ώστε να ξεπερνά
τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η βιομηχανία της διαφήμισης ως αποτέλεσμα της κατάργησης των third-party cookies. Η ένωση της Νovatiq Fusion πλατφόρμας με τη Supership AdGeneration λύση δημιουργεί ένα endtoend οικοσύστημα για people-based identity και audience activation.
Χρησιμοποιεί first party data, για να προσφέρει ένα πολύ βελτιωμένο customer experience και να προωθεί την ηθική της διαφήμισης ως μία υπηρεσία. Η συνεργασία λανσαρίστηκε αρχικά στην Ιαπωνία, με τη συνεργασία να θεσπίζει τη Superchip ως προτεινόμενο συνεργάτη στην περιοχή Ασίας - Ειρηνικού, με την επέκταση της πλατφόρμας της Novatiq σε περισσότερες χώρες να ξεκινά αυτήν τη χρονιά.