Συνεργασία Absolut με BBH για το δημιουργικό

Η Absolut Vodka αναζητά πιο σφιχτή στρατηγική προσέγγιση και "δημιουργικές καμπάνιες υψηλού επιπέδου", έπειτα από την πρόσληψη της Bartle Bogle Hegarty London για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.
Η BBH αναδείχτηκε νικήτρια στο σχετικό spec, ενώ η Sid Lee που αποτελούσε την βασική συνεργάτιδα της μάρκας μέχρι πρότινος, αποφάσισε να μην συμμετάσχει στη διαδικασία. Η BBH ανέλαβε να συνεχίσει την επιτυχημένη καμπάνια "#AbsolutNights", που δημιουργήθηκε το 2014, ενώ η μητρική Pernod Ricard περιγράφει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα σαν "μια πλατφόρμα που θα ωθήσει προς τα εμπρός τη νυχτερινή ζωή, μέσα από μια σειρά δημιουργικών εκτελέσεων".
Εξάλλου, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο global marketing vice-president της Absolut, Craig Johnson... "το brand θέλει να συνδεθεί με πιο αποτελεσματικό τρόπο με τα κοινά στόχους, προσφέροντας σχετικό περιεχόμενο".
Στο μεταξύ, τη στιγμή που η BBH θα ηγηθεί της καμπάνιας, άλλες εταιρείες θα προσφέρουν στοιχεία content. Σημειώνεται πως η Sid Lee χειριζόταν τη συγκεκριμένη δουλειά από τον Δεκέμβριο του 2012, έχοντας αντικαταστήσει την TBWA, που συνεργαζόταν με την Absolut από τις αρχές της δεκατίας του '80.
Η BBH αναδείχτηκε νικήτρια στο σχετικό spec, ενώ η Sid Lee που αποτελούσε την βασική συνεργάτιδα της μάρκας μέχρι πρότινος, αποφάσισε να μην συμμετάσχει στη διαδικασία. Η BBH ανέλαβε να συνεχίσει την επιτυχημένη καμπάνια "#AbsolutNights", που δημιουργήθηκε το 2014, ενώ η μητρική Pernod Ricard περιγράφει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα σαν "μια πλατφόρμα που θα ωθήσει προς τα εμπρός τη νυχτερινή ζωή, μέσα από μια σειρά δημιουργικών εκτελέσεων".
Εξάλλου, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο global marketing vice-president της Absolut, Craig Johnson... "το brand θέλει να συνδεθεί με πιο αποτελεσματικό τρόπο με τα κοινά στόχους, προσφέροντας σχετικό περιεχόμενο".
Στο μεταξύ, τη στιγμή που η BBH θα ηγηθεί της καμπάνιας, άλλες εταιρείες θα προσφέρουν στοιχεία content. Σημειώνεται πως η Sid Lee χειριζόταν τη συγκεκριμένη δουλειά από τον Δεκέμβριο του 2012, έχοντας αντικαταστήσει την TBWA, που συνεργαζόταν με την Absolut από τις αρχές της δεκατίας του '80.