To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα 753 δισ. θα φτάσει το Digital Ad Spend το 2026

Τα 753 δισ. θα φτάσει το  Digital Ad Spend το 2026
Μια νέα μελέτη του Juniper Research διαπίστωσε ότι η παγκόσμια δαπάνη για ψηφιακή διαφήμιση θα αυξηθεί από 407 δισ. δολάρια το 2022 σε 753 δισ. δολάρια το 2026, ανάπτυξη της τάξεως του 85%. Η έκθεση διαπίστωσε ότι τα έσοδα από εφαρμογές σε κινητά θα αντιπροσωπεύουν το 56% των παγκόσμιων δαπανών έως το 2026. Σύμφωνα με τη νέα έρευνα, Digital Advertising: Emerging Trends, Key Opportunities & Market Forecasts 2022-2026, ενώ οι αλλαγές απορρήτου από την Apple και την Google περιορίζουν τη δυνατότητα απόδοσης των διαφημίσεων, θα εξακολουθούν να υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες στο χώρο.
Η διαθεσιμότητα του SKAdNetwork στο iOS, για παράδειγμα, είναι μια σημαντική ευκαιρία για τους διαφημιστές να έχουν πρόσβαση σε συγκεντρωτικά δεδομένα, επιτρέποντάς τους να στοχεύουν σε πεδία που έχουν εύφορο έδαφος ανάπτυξης, όπως εφαρμογές ασφαλείς για παιδιά. Η έκθεση προβλέπει επίσης ότι η συνολική δαπάνη διαφήμισης εντός εφαρμογών σε κινητά θα αυξηθεί από 201 δισ. δολάρια το 2022 σε 425 δισ. δολάρια το 2026, καθώς τα brands προσπαθούν να εξασφαλίσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Σύμφωνα με την έκθεση, η διαφημιστική δαπάνη σε desktop υπολογιστές θα αυξηθεί από 97 δισ. δολάρια το 2022 σε 142 δισ. δολάρια το 2026, παρά την εκτροπή των δαπανών προς φορητές συσκευές και την εφαρμογή του κανονισμού προστασίας δεδομένων, που επηρεάζει τις πολιτικές για τα cookies