To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Τα brands μειώνουν το ad spend στο Χ

Τα brands μειώνουν  το ad spend στο Χ
Από σχεδόν 261 εταιρείες που ξόδεψαν πάνω από 1 εκατομμύριο δολάρια για διαφημίσεις στο X/Twitter από τον Ιανουάριο του 2022 έως τον Οκτώβριο του 2023, το 86% από αυτές έχουν μειώσει τις δαπάνες για διαφημίσεις στην πλατφόρμα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της MediaRadar.
Οι ανησυχίες για την ασφάλεια παραμένουν ένα σημαντικό πρόβλημα, σύμφωνα με τη διαφημιστική εταιρεία έρευνας. Οι δέκα κορυφαίοι διαφημιζόμενοι -συμπεριλαμβανομένων των AT&T, Coca-Cola, General Motors, Capital One, Nike και Bank of America- έχουν μειώσει τις δαπάνες κατά 70% έως 97%, σύμφωνα με την έκθεση.
Η AT&T σημείωσε πτώση 97%, ενώ η Coca-Cola σημείωσε πτώση 96% και η General Motors σημείωσε πτώση 93%. Ο Todd Krizelman, διευθύνων σύμβουλος/συνιδρυτής της MediaRadar, δήλωσε: «Αν και φαίνεται να υπάρχει πρόοδος στην αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων, οι πρόσφατες εξελίξεις υποδηλώνουν ότι το X εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προκλήσεις».
Τα αποτελέσματα της έκθεσης της MediaRadar προέρχονται από μια ανασκόπηση των διαφημιζόμενων στο Twitter με δείγμα δεδομένων από την 1η Ιανουαρίου 2022 έως την 31η Οκτωβρίου 2023.